-

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna - 22 februari 2010 18:50

Hejsan!

Ursäkta att jag inte har skrivit!men jag har faktiskt en anledning!:)

I söndags när john satt på datorn kom det upp nå himla security tool grejs.Asså efter det blev skärmen svart och det var bara "listen" som var kvar,inge ikoner.Om man gick in på internet kom det upp nått om:

Do you want to contineu unprotected?(felstavat)

Såå.datorn fick damp..-.-

Nu sitter jag vid pappas dator,som fungerar:)

Blev nog lite rastlös utan dator;)

 

Imorgon ska vi ha vinter OS på skolan.

Man fick välja 3 grenar+staffet (som tio från varje klass tävlar i).

Jag valde curling och backhoppning.

Nu tror ni kanske på fullaste allvar at jag ska hoppa backhoppning,men nej,det är bokstavligen backhoppning.Jag ska hoppas från en kulle,typ.

Alla grenarna är lite på skoj,så att alla ska ha lika stor chans:)

TUR för mig!!Haha:D

Nä,nu ska jag sluta skriva!

Hejdå!

Av Hanna - 20 februari 2010 16:19

Hejsan!

Innan jag satte mig vid datorn åt jag en semla.Eftersom jag INTE gillar mandelmassa(blää)har jag sylt istället. I   semlor..

 

Före jag åt semla  var jag mamma och john och köpte lite grejjor på stan:)

John köpte nån T-shirt+jumprar.

Jag köpte ett knallrosa nagellack+andra saker:)

 

Har bestämt mig för att göra en ny header!

Eller jag har redan gkort den.ska bara,som john säger,sätta upp den;)

Återkommer troligtvis senare!!

 

 

Hejdå!

<--- Till er alla!

Av Hanna - 19 februari 2010 17:48

MIN DAG!!

 

06.30 Steg upp.

 

07.00 Gjorde mig iordning för ännu en skoldag.

 

07.30(prick)Kutade ut ur hallen och mötte,ammi,gurra,björn och ida.

 

07.45(ungefär)Kom fram till skolan och bytte om till gympakläder.


08.03 Går in i gympasalen konkades på alla kläder,väskor och diverse andra saker..(asså det förekommer stälder,såå alla tar med sina grejer in)

 

08.05 Började gympan,volleyboll.Jag var på lag med Wilhelm och Linus.JAG SUUGER PÅ VOLLEYBOLL!!

 

09.?? Gympan slut,byta om på 2 minuter kuta tillbaks till skolan.

 

09.?? till 13.10 arbete,lunch arbete SLUT!!!

 

13.50 Hemma,gör mellis ser lite TVHehe...

18.10 skriver lite på bloggen osv..;)

 

Skriver kanske senare ikväll när mamma och john är upptagna av let's dance(bluärgh).

 

Några hälsningar till gustav!!!:

1.LYCKA TILL!!!:)

2.Russin,hur i hela kan det smaka som russin??

 

För ni som INTE fattar kan ni läsa hans blogg www.lulegurra.bloggplatsen.se

 

Hejdå!!

<---Till er alla<3

Av Hanna - 18 februari 2010 17:43

Heej!

Har nyss ätit  midda och ska st´rax fara till ridningen,såå det blir ett kort inläögg.Sorry

 

På skolan idag hade vi ngt jobbigt månadsprov:s

Självklartoförberätt,,

Meen det gick hyffsat bra, 25/32,Nööjd  

 

till lunch på skolan var det:Tacokorv!?!

Och typ va  är det då??Haha.Det visade sigatt det var korv dränkt i tomat och ost-.-

Man fick oxå ta vanlig korv å mos,det tog jag^^

Men med min klumpighet råkade jag tappa mitt vattenglas på tallriken.

Jag slände maten för jag hade INGEN lust att äta flytande korv,bluäärgh..

Nä,nu måste jag gå!!

 

 

Hejdå!!

 

PSsåg ni Anjas "hopp" igår,AJ!!

Av Hanna - 16 februari 2010 16:16

Hej!

 

Som ni kanske förstår pga bilden är det fettisdag idag!!Och på fetisdag käkar man oftast semlor,gott:)

Dom på bilden ser helt underbart goda ut!Fast jag gillar inte mandelmassan,jag har häldre nån vaniljkräm eller bara grädde.

På skolan brukar vi få semlor men vi fick inte det idag,snyft...

 

Ikväll är det orkester,skoj.Har inte mkt att skriva om de såå...

...Får ni en bild på en cello:)

 

Ska typ äta snart.

 

Hejdå :*

Av Hanna - 15 februari 2010 21:32

Hejsan!

Kom nyss hem från badet där jag varit med Ammi,Ida och emmy.Jag kom dit vid 17.30 typ och kom hem vid 20.45

Blev lite sent;)

Vi hade jättekul.Vi spelade typ volleyboll och gjorde diverse andra  saker   <---typ simmade..och   fick tusen liter vatten i näsannä jag åkte i rutshelkanan och snurrade ett helt varv,myysigt,NOT!! !!!


Efteråt hämtade Idas pappa oss och vi for hem:)!!


Hejdå!!



Ps.Hittills ett guld för sverige som Charlotte Kalla fixade,tjohoooo!Hejjja SVERIGE!!!      



Hejdå!



Och sov jätte,jätte,jätte,Jätte gott ^-^

Av Hanna - 14 februari 2010 14:46

Hejsan!

Idag har jag och pappa varit och åkt skridskor på isvägen.Det är jätte fint väder och solen skiner:)

Dom hade inte hunnit fixa hela isvägen så vi fick vända tillbaka:(

Annars var det heelt underbart;)


Idag är det ju alla   dag!!

Så en stor alla    dags kram till alla som läser det här!:)(och alla andra såklart!)

 

Hejdå!!


Av Hanna - 13 februari 2010 21:59

Hej!

Såg nyss på melodifestivalen och dom som kom till final var helt enkelt KASSA!!!

DOM SÖÖÖÖÖÖÖÖG!Mer än jag suger på hockey -.-

Och det vill inte säga lite....

Andreas Johnson=gnällig tönt...

Erik Saade=Fjollig fjortis flummpare...

 Alla andra var ju oxå sämsta...

Ända NORMALA låten var dom är fiol typerna:)

 

Nu chattar jag och dampar med john,nice!!

 

Hejdå!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards