-

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna - 31 mars 2010 17:17

Hej!

Som ni kanske har märkt har det gått ganska länge sedan jag skrev sist... Men det finns en (dålig) ursäkt,jag har varit TRÖTT pga bytet till sommartid och så har jag haft lite annat att göra,så nu tänkte jag försöka skriva lite mera igen,skulle bli jätteglad för Liite komentarer,saknar dom lite gran. Men jag antar att jag får skylla mig själv^^

 

 

Idag efter skolan var jaag med Ida,Ammi och Vikki,jaa och Max,Ammis urgulliga lilla vovve!!^^

VI satte oss vid datorn. Vet ni vad "chatroulette" är? Om inte är det ett chat hemsida där man chattar med fulkomliga främlingar. Mn behöver inte ge ut någon e-mail för att kunna delta och behöver inte bli medlem. Däremot Måste man ha webkamera.

 

Vi hade roligt och chatade med många. Särskilt roligt var det väl att chatta med ngra franska killar;) Jag menar vi prövade ju våra franska kunskaper,soom visade sig vara riktigt dåliga.. Iallafall mina kunskaper.

 

Till m,iddag åt vi plättar(eller pankakor..)med hjortron sylt och grädde,mumms:D

 

Snart ska jag nog fara och bada,men föörst ska jag göra en ny header!

 

Hejdå!

Av Hanna - 28 mars 2010 16:42

Hejsan!

Igår gjorde jag ett inlägg om MUL-dagen med bilder och sådant grejs. Meen precis när jag skulle klicka på "spara inlägget" blev det någoot fel på datorn och det försvann!!Jag vart MYCKET irriterad,jäkla dator...

Så bilderna kommer nu istället!

   Först en bild på mig,som ser väldigt sur ut.

   Sen en bild på John(min lillebror) som precis åkt klart.

   Moa gjorde våfflor till alla 6B:are men själv föredrar hon att äta stavar,skidstavar. Med på bilden är oxå idas stav som Moa precis ska äta^-^

   På denna bild poserar gurra med en fin grimars och Wilhelm verkar ha svimmat eller ngt.Haha.  

 

Men det blir inte bara bilder från MUL-dagen utan oxå två bilder från när Oskart var och hälsade på.

   Jag ritade av oskar:) Den blev jättelik honom.

   Och Oskar ritade av mig. I pratbubblan visar han vad han tycker... Så mycket pratar jag väl inte!Eller?!

 

NU,eller på en kvart, ska jag på en liten "klassresa"! Vi ska till Lasergame!

 

TJOHO!!

 

 

Hejdå!

 

//Hanna

Av Hanna - 26 mars 2010 18:13

Hejs!

Idag har vi haft MUL-dag. MuL betyder Motion Under Lektion. I varje klass delar man upp alla elever i lag på fyra eller tre personer. Alla lag får ha ett namn. Sedan ska man från åtta till tio turas om att åka skidor i ett spår som finns en liten bit från skolan. det måste alltid vara någon från laget i spåret annars blir man diskvalifiserad (stavning??)och då kan inte laget vara med i lotterriet. Från varje alla femmor vinner ett lag. Från alla fyror vinner ett lag och från alla sexor vinner ett lag.



Jag ids faktiskt inte skriva mer nu!..Huvudvärk.

Bilder från idag kommer imoron förhoppningsvis iallafall!  


Hejdå!

//Hanna!

.,.

Av Hanna - 25 mars 2010 20:54

Hejsan!

I förgår skrev jag att jag skulle "uppdatera senare" meen,det gjorde jag inte. Och igår skrev jag "brb"(be right back) meen det var jag inte heller,Usch,nu är det helt bevisat,JAG ÄR EN LÖGNARE!!  FÖrlåt!

Då var det sagt!

 

Idag var alla sexor på skolan på skidutflykt till en ö på älven. Vi hade jätte roligt!Jaa,förutom all snö man fick i skorna..Och vantarna.

JAg,Henna och Gustav satt på ett annat ställe än de andra. Vi satt på andra sidan ön typ. Där hittade (eller jag har sett den för) vi en trädstam som var i luften där satt vi och åt och dinglade med benen.

 

E fter ett tag gick (åkte skidor) vi tillbaka till dom andra. DOm hade tydligen letat efter Henna!Men inte mig och Gustav...

 

Vi (Vi=Jag,Gurra,Henna,Ida,Ebba,Björn,Elliot och William och Jennifer!) gick in djupt i den farliga,mörka,täta skog,nää,skojja bara man ser typ från en sida till en annan.haha Vi tjorvade ett tag men det var skoj!

 

Jag antar att ni gärna skulle ha bilder från denna dag men lägligt nog hade mobilen slut minne  Såå,det gick inte. Sorry..

 

Ikväll har jag varit på ridningen och då....

 

 

 

Nämen juste!!!!

Moses fyller år idag!!!

Moses,den underbara,gosiga,söta,busiga,snygga och bästa katten i världen är numera fyra år gammal!

   Asså det ser ut som jag stryper honom men det gör jag naturligtvis inte!!;)

  

Jåå,min sötiiis!

 MOses jag äälskar dig!

 

Hejdå!

 

//Hanna!

Av Hanna - 24 mars 2010 18:46

Hejdå!

 Ja faktiskt hejdå för nu ska jag till pappa ett tag!!!brb!

 

 

Hejdå!^-^

Av Hanna - 23 mars 2010 16:18

Hej!

Jag (och Ida) har precis kommit hem fån Pernilla för hon skulle på träning. Såå,nu har vi inget att göra..

 

 

Hejdå!"

 

(uppdaterar senare!)

 

//HAnna:)

Av Hanna - 21 mars 2010 13:38

Tror faktiskt att jag ska börja med dagens "hiss och diss"! Så det här blir första!Hope you like it!^-^

  


1.Det väldigt niciga vädret!

2.Tuggummit jag köpte nyss..

3.Att jag åkte skridskor på isen idag.

4.Moses,såklart!^o^

 

  

1.Har solen i ögonen just nu.

2.Har inget godis..

3.Har inte fårr någon kommentar idag.

4.Tuggummit har nästan tappat smaken.

 

 

//Hanna

Av Hanna - 20 mars 2010 16:38

HEJSAN!

Har fått ännu en kommentar idag(tack^^) där personen säger att jag kanske kan fota mig själv lite mer,och ha typ dagens outfit och hiss och diss!TACK F>ÖR IDEN!!Sååå,en bild på moi idag.fast bara tröjjan byxorna var bara ett par jeans.

   Tröjjan eh från bikbok.Älskar färgen  

I bakgrunden är det Ida som fotar en bild på moses...Haha..

 

Och på tal om Moses...

   Igår tog jag denna.Det bästa man har sätter man på bordet  

   Det var ju ganska mörkt ute,,Men han ville in och det såg lite roligt ut..^^

  

Idag!För tp 30 minuter sedan.Visst är vi söta tillsammans?Ida är fotografen,tack,tack!

 

Hejdå!(nu måste jag fixa mig och duka,damsuga osv för vi får ju gäster ikväll!)

 

//Hanna!KRAM  

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards