-

Alla inlägg under november 2009

Av Hanna - 30 november 2009 18:02

Salut!

Jaa,idag var det måndag med lektioner,cello och ett massa annat att göra  (hittade ingen cello!)

Sen ha vi  haft skolfoto!Man förökte ju fixa håret lite snyggt!   

Jag hade på mig leggins och en skjorta,snyyyggt!

Sen hade vi lite historia lektion.Man skulle hitta info om ungefär 40 frågar om frihetstiden.Det skulle vara typ tre meningar i barje svar!JOBBIGT!  Nu kommer det some music to your sunki lifes!Hehehehehehehehehehehe(elr dom e nog bra nu när ni har min blogg )

ööööhskahoho

Skaburbian collective,typ?     And now,GRAB A BEER!

Bajsbajsdå!

Av Hanna - 29 november 2009 20:11

Min älskade sko...

   Egentligen är snörningen i rött men annars likadan.I LOOOVE my shoe

Bajs på er då!?:)

Av Hanna - 29 november 2009 19:59

Ja,vad ska jag skriva...

Vi for till kyrkan klockan elva typ.Det var ganska fint och man kännde igen några av psalmerna och så.Man sjöng ju med för det mesta för full hals typ sådär ------->

Sen for vi till farmor och åt gröt och mackka .Efter det for vi till mormor och morfar.

Om ni väntar 5 minuter får ni bild på mina shoes!!

Hejdå

Av Hanna - 29 november 2009 10:15

Tja!

Idag är det första advent!

Snart ska jag till kyrkan,trååkigt! Fast ibland är det ganska roligt i kyrkan!Efter kyrkan ska vi till farmor och äta och efter det till mormor och morfar Därför blir detta ett kort inlägg!

Ciao!

Av Hanna - 28 november 2009 17:36

Tja!

Snotta datorn av john !

hejdå <3

Av Hanna - 28 november 2009 09:54

Tja!

Jag sa för några dagar sen att jag skulle skriva om när vi var på ikea

Jag tror det blir en bild en av grejjorna vi köpte istället..

Den heter trollsta,det är ett sängbord!Asssnyggt Hoppas att jag och mamma kan sätta upp det senare!

Tycker det är roligt med alla smilisar därför använder jag Måånga.Hehe

Herrå

Av Hanna - 28 november 2009 09:16

Tjena!

Jag vet inte om ni följer idol men igår tyckte jag att alla fyra var jätteduktiga

Bäst var såklart Erik och Tove  men tydligen tyckte Sverige att Calle var bättre än Mariett så hon fick gå hem!Vilket jag håller med om  men ändå!Vrför måste någon åka hem varje gång? Man blir så deprimmerad när någon åker ut...

Shit va bra hoon är alltså!!Hon äger ut allt och alla!Tom erik!!

 

En låt som Mariette sjöng,bra;)

Det här handla bara om Idol snart blir det ett om IKEA!

Tjadå!

Av Hanna - 27 november 2009 18:01

TJena!

För det förtsa vill jag se new moon NUUU!

Den har ju premiär idag ;)För det andra(öö) hinner jag inte skriva för  vi ska typ äta,grillad kycklingmmmmmmmmm:) vad gött!

Sen blir det idolus och jag hoppas på efterrätt!Kanske skriver mer senare!

Tjadå!

PS.ska KANSKE börja skriva en bok :O!

Tjadåigendå!

Tjofisan vad många smylisar det finns !hupp!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards