-

Alla inlägg under november 2009

Av Hanna - 14 november 2009 16:46

Hejsan!

Jag är hos mormor och morfar nu!Skrattande

Hejdå!(tack för kommentaren anne!)

PS jag smyg sitter vid datan ;)


Av Hanna - 14 november 2009 15:02

Hejsan!

Jag hinner int skriva ngt nu heller!Förlåt förlåt och förlåt!!!Det blir ännu ett youtube klipp.JAg ska till mormor och morfar:)

 Agnes med release me,bra låt!Agnes är bäst av alla idol vnnare!itills iallafallSkrattande

Skriver kanske sen då!
Ciao...

Av Hanna - 13 november 2009 19:55

Host,host allehopa!

Jag är sjuk idag också!!!Jaaaa,vad "kul"!

Jag hinner inte blogga idag heller idol börjar ju snart!SkrattandeVideo igen med MJ....


Se lyssna och njuuuuuut!

Kramis så här på en fredags kväll!Glad

Av Hanna - 12 november 2009 17:55

Idag har jag varit sjuk,IGEN!!Tror inte beror på vaccinet.Men ids inte skriva om det nu :S

Istället får ni en youtube video ni kanske hört den på reklamen?!Skrattande


Hejdå!Syns imorgon då förhoppnings vis!!

Kram,kram..

Av Hanna - 11 november 2009 18:24

Tjena!

Ursäkta att jag inte skrivit mkt igår och idag men det beror på det underbara vaccinet jag tagitObestämdIgår gick jag hem från skolan pga huvudvärk och feber,tror jag.Kul var det inte iaf...

Inatt vakna jag kl tre och gick upp och drack vatten.Sen somna jag om.När pappa väckte mig imorse kändes det konstigt,jag är väl trött tänkte jag.Jag stiger upp och håller på att falla,usch..

Jag lägger mig i johns säng istället och typ vägrar och gå upp.Jag har ALDRIG FÖRUT varit så yr i hela mitt liv jag höll typ på att kräkasTystDessutom kunde man steka egg i min panna...FEEEBEEER.!.

Jag grät faktiskt lite,jag gör det när jag är skjuk.Jobbigt vaccin...

http://arielleman.files.wordpress.com/2008/04/sjuk.jpgSå här känner jag mig.......

bYebyebyebye!

Av Hanna - 11 november 2009 18:16

Jag börjar bloggningen med en musikvideo,eddie grant me give me hope joanna!:)

mkt bra låtSkrattande


Cool

Av Hanna - 9 november 2009 18:32

Tja!

Så var det måndag igen.Usch,vad helgen går fort!!!

Idag har det hänt intressanta,ointresanna,ajjiga,roliga och normala saker.

Intressanta saker;Jag och john har vaxinerat oss mot svininfluensan.Vi köade i 2 TIMMAR,herre gud alltså INTE kul,och kallt var det ju ocksåSkrikandesJag var mkt nervös precis innan sprutan men när jag tagit den var det inte farligt alls;)

Det ointressanta var att stå i kö...

Det ajjiga var att jag fortfarande har on i fingret,bu för det..

Roliga saker var att jag kan läxan bra och att jag kan sätta i videosar på bloggen,tjoohoooo!

der normala var skolan,såklart.

Kvällens planer är följande:Blogga,fixablogg,facebook,simpsons,tråka fem min framför fotbols galan för att sedan gå och göra den mkt roligare läxan,borsta tänder,smygtitta på tv:n(hehe),läsa ngn hundbok jag lånat,försöka sova,sova.

Hejdå för idag!

 

 

>titta vad det betyder på engelska,visst har jag ganska bred musiksmak va?!FlörtLåten här är riktigt bra faktiskt!Låten är på tyska och bandet heter rammstein:)

Herrå,igen!

Av Hanna - 9 november 2009 18:27

Jag har äntligen lärt mig stoppa in youtube videosar på bloggen,tack john:)

Så här kommer The beatles med Let it be,en av dom bästa låtarnarna NÅNSIN!Skrattande


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards