-

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna - 7 mars 2010 14:36

Hej,igen,,

Nu kommer bilderna

   Lite skog som finns på ön vi skidrade till:)

   Mina skidor och stavar ^-^

   En lite dålig bild på mig och mamma:) Den blev så mörk..

 

Nä,nu ska jag skriva annat på ett annat ställe =)=)=)

Håller nämligen på med en historia/saga.Skojj ede iaf  

 

Hejdå!

Av Hanna - 7 mars 2010 14:30

Hejsan!

Nu har jag nyss kommit hem från en skidtur med mamma på älven:)

Jag tog några bilder!

 

Meen dom kommer snart:)

 

Hejdå!

 

PS vad tycker ni om min header??!?;)

Av Hanna - 6 mars 2010 11:28

Hejs!
Nu är bilderna jag pratar om uppladdade!:)

   Första dagen:)Jag och john:)

   Den här snö grejjen fanns i en av skogs spåren.Tycker den ser rätt cool ut;)

   Tog den i vinkelliften sista åket typ:D

   Alla bilderna som togs på mig var ASFULA!så en bild på john istället.Dem här bilden tog jag oxå i skogs spåret:)

   Den här tog jag påväg hem från kåbdalis,tyckter den är vacker!

 

Nu MÅSTE jag sluta skriva(mamma ropar)!

 

Hejdå!<3

Av Hanna - 6 mars 2010 10:27

Hejsan!

Igår kom jag hem från kåbdalis.

Hela gårdagen åkte vi skidor:)När backen stängde gick vi till en resturang som finns i breve skidbacken.Vi åt varsin hamburge talllrik,gott x)

Efter det for vi hem.På väg hem från kåbdalis far man förbi storforsen.Vi stannade där ett tag,för mamma skulle typ skala en apelsin+att jag ville köpa något GODIS!Fast en ahlgrens bilar påse kosta 30 kr..DYRT som F*N!

Såå jag köpte chips istället,haha;)

Och resten av vägen hem var vi tvungna att spana efter renar och älgar-.-

Hoppas på att få in några bilder snart men det är inte äkert  om jag kan.

Jag ger det ett försök iaf!

 

Hejdå!

 

PS några tycker jag ska ta bort min blogg!Ska jag det??:(

Av Hanna - 5 mars 2010 22:18

Hejsan,hejsan!

Nu är jag hemma igen och kan skriva,fast inte  nu(för trött) återkommer imorgon:)

 

Hejdå!!

 

 

PS,har typ nackspär:S

Av Hanna - 2 mars 2010 09:16

Hejsan!

Nu ska jag fara iväg,så jag kommer inte skriva på ett tag nu:(

  

Meen passar på att läska er med en semla jag åt för ett tag sen,haha:) xD

 

Hejdå!!!

<---Till alla!<3

Av Hanna - 1 mars 2010 17:43

   Hej!

EFter jag slutat skriva kom Gustav hit.Först tråkade vi typ aslänge med John.Sen hittade Gustav moses "hus" som är en kartong.Moses satt inne i huset och då stack gustav in huvudet:)

När han inte gick därifrån tog jag en av mina parfymer(som jag aldrig använder)och sprejja på honom,hahah.Det var roligt.Fast det tyckte inte..Såå han tog upp den och jagade mig,Men då sprang jag ut,I sockarna..Haha.Då ringde och jag var tvungen att gå in.Dåå sprejjade han på mej,3 gånger.Vi hade parfym krig,hahaha.LOL.Sen sprejja jag på john!!Fast han märkte inget!!

Vi hade roligt helt enkelt:)  

 

Nu kommer bilderna!!Fast jag har mååånga fler;)

 

middagen jag snackade så mkt om i förgår:

  

Foto jag tog på älven,vackert:

  

Några tjejer i klassen bla jag:

  

Det ovanför var en rolig rast;)

Aja..

Hejdå!

 

Föresten jag kommer inte skriva på ett tag nu för vi ska till kåbdalis:)Tjoohooo!

Av Hanna - 1 mars 2010 12:28

Hej!

Igår sa jag ju att jag skulle fixa bilder från mobilen,så jag har gjort det nu:)Fast det kom inga bildere från minneskortet utan bara från själva telefonen,fattar ni?:)

Alla dom bra bilderna sitter på minneskortet...

Men här kommer några!

  

Asså tog den i hamnen,vackert tycker jag,rätt nöjd:)

  

Tog väl den i höstas antar jag,fin:)

  

Ja,ni kanske kan gissa vad det är,en fot;)Idas fot,haha x)

 

Hejdå!!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards