-

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Hanna - 28 februari 2010 17:30

Hej!

Som jag sa i förra inlägget höll jag på att dööööö för att jag var så sugen på ben and jerrys glass,och nu har jag gjort det  

Fast det blev inte "baked alaska" det blev(famfar):

Caramel Chew Chew...Ooh..Jag har inte smakat den än för jag måste äta middag före:)

När jag och ida(som åxo köpte ben and jerrys,half baked)var på väg till coop kom jag på att jag inte ätit någon lunch,såå jag är ashungrig,haha.

Vi gick förbi MAX och dregglde lite..LOL ^-^

John blev lite avis,på glassen alltså;)

 

Hejdå!

<---Pussar till alla snälla!Absolut inga dummisar!;)

 

Av Hanna - 28 februari 2010 11:48

Hej!

Som ni kanske märker börjar det spela musik när ni går in p min blogg.

Har fixat en såndära mp3 grej på mixpod.com,men det tog ett tag för först fatta jag inte hur man skulle göra:)

Så det blev ngra låtar jag inte ville ha,ni kanske kan gissa vilka.

 

Jag vill gärna att den som läser bloggen snälla kan rösta,för jag vill veta vad ni tycker!!!:)

 

Nu ska jag typ vara med ida tror  jag.

 

Igår var det ju melodifestivalen.Och dom dåligaste låtarna gick ju typ vidare.Eller den där låten som hette nått om en stjärna saxade så mycket att jag nästan dog,,dom bästa låtarna var jag vill om du vågar och idiot.

Fast texten till idiot var konstig och barnslig,fast den var inte helttråkig iaf..Det är konstiga låtar för det mesta....

 

Jag är såå sugen på ben and jerrys,håller på att dö-.-

Tror jag ska köpa den..

eller den..

Eller nån av dom;)Hahaha;)

 

Hejdå!

 till alla!:)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards