-

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna - 13 februari 2010 10:43

Hej!

Idag öppnar entligen badhuset som varit stängt sen sommarlovet!!

Vi ska fara dit snart,skoj;D

 

Hejdå!

Av Hanna - 12 februari 2010 19:36

Hejsan!

 

Idag är det ju fredag den mest efterlängtade dagen på heela veckan;)

På morgone hade vi matte tror jag.Sen läxförhör om fortplantning(-.-)

och glosor.

Fortplantningen(lol) 13/13

Glosor 18/19.Litet slarv fel :s

 

Efter lunchen hade vi klassens timme då vi fick spela spel och sådant.

Jag spelade alias med Ida,Ammi,Henna,Moa och Ebba::)

Vi hade AS ROLIGT!!!Och garvade ihjäl oss heeela tiden;)

När jag kom hem var jag med Henna och Ida,Skojjj;)

Till middag blev det tacos:D Gott!!

 

Nu ska jag in på  fejjsbokk,Hejdå!

 

Hejdå!HEJDÅ:D

Haha.passar bra eftersom vi jobbar Om droger i skolan,hih;)

Av Hanna - 11 februari 2010 17:39

Hej!

Först ska jag bara svara på kommentaren jag fick:

1.Kulturskolan

2.Cello:)

 

 

Idag har vi haft slöjd,jag håller på att göra ngn skål i koppar eller vad det nu var;)

Och det går ju sisådär,man ska ju slå med en hammare på den.Men min ser inte så rund ut utan liknar snarare en sådan här:

Fast utan allt innehåll;)

Men det får jag fortsätta med nästa gång på slöjden.Eller så använder jag den till att käka tacos i,haha!  

Jag har oxå haft EV (=elevens val) då jobbade jag med "romanen om ett liv"

Vi ska skriva om en person från början till slut om jag säger så;)

Skulle varit klart idag men har kvar att renskriva en massa  

 

Fick oxå en överraskning,dålig överaskning.

 

Snart är det ridning hoppas verkligen att vi får gallopera ikväll :D

Ikväll ska john sova över på sitt fritids.KOmmer ihåg när jag gjorde det i fyran.Oooh,den kvällen(natten) hade vi skoj;)

Fast vi var uppe till halv tre typ och steg upp vid 7.30 typ,trött man var den skoldagen;)

 

Just nu sitter jag och garvar åt moses som lyckats komma i våran smockfulla garderob och inte kan komma ut  

Hihihahahoho;)

 

Ne nu ska jag sluta skriva!

 

Salut!

 

Av Hanna - 10 februari 2010 18:18

Hejsan,hejsan!

Jag kan medela att jag överlevde fotbolls grejjeset men att vi förlorade matchen,snyft:(

Igår var jag oxå på orkestern vilket var Jätte roligt som vanlig:)

Veckan innan sportlovet ska vi ha en mini "konser" :)

För föräldrar,syskon,mormor,morfar,farmor,farfar,faste
r,moster och kompisar osv.

Ska bli skoj!!

Snart ska vi in till stan och föröka hitta en hjälm åt mig.(för vi åker skridskor på skolan)

 

Skriver mer imorrn,Hejdå!!

Av Hanna - 8 februari 2010 18:21

Hej!(kanske sista gången jag säger det till er)

 

Imorgon ska skolan ha en fotbolls turnerimg,typ.

Skolan verkar utgå från att AAAALLAAAAA ÄÄÄLSKAR fotboll och att alla blir glada av sådant här.Men hur är det med dom som börjar må illa?Får ont i huvudet och funderar på att skolka???!?

Dom skiter man fulständigt i.

 

//En orolig,ledsen,sur,arg och halvdöd människa!!!!

 

PS.Blev sårad,dissad och offer för en löngnare idag.

Av Hanna - 7 februari 2010 14:30

Hej!

Imorse ringde jag till ammi,Hon var med emmy.

Dom kom till mig efter ett tag:)

Då gick vi ut i det vackra vädret och tjorvade lite!!Vi grävde oxå ngn kojj liknande sak;) Nice!

Efter ett tag gick vi in och efter det ringde mamma och så var det lunch:)

 

Då for ammi och emmi till storheden.Jag ska typ vara med dom den oxå:)

 

Hejdå:)

 

Av Hanna - 6 februari 2010 15:33

Hejsan!

På ungefär två timmar ska jag på ett kalas till min moster så jag hinner nog inte skriva ngt mer idag!:(

Hejdå!!

 

PS jag vill ha komentasrer om melodifestivalen som startar ikväll;)


Av Hanna - 6 februari 2010 11:55

Hej!

Idag fyller min moster år så garttis till dig    

När jag vaknade trodde jag att det var sommar för SOLEN sken genom rullgardinen och eftersom vi har grön tapet blev ngn konstig effekt osv..

Men det var 18 minus^^

18 minus  men oj,så vackert det är!!Riktigt underbart:)

Jag tog några foton så jag lägger nog in dom imorgon!!!

Pappa ska lära mig hur jag ska stoppa in bilder från kameran till datan då:)

 

Nu lyssnar jag på YMCA,hehe.

När vi gick till mamma var jag och john ute ganska länge och höll på och tjorva,asså om man inte är ute i det här vädret är man konstig!!!!Haha!

Snart kommer Lisa hit och senare ikväll ska vi på kalas hos Min Moster :)

Då kan jag ha min nya klänning,nice!

 

Vad tycker ni om min nya header??Lite konstig text kanske men det stog det på ngn hemsida så jag snotta det,haha;)

 

Som sagt var lyssna jag på YMCA såå ni får lyssna lite på den:)

Bra va??

Förresten kommenntera gärna har inte fått ngn på länge nu!!

Bra låt!När vi var på after ski i Björkis sjöng nått band den och alla i publiken sjöng oxå med,roligt minne det var:)

Hejdå!!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards