-

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Idag hände detta...!'

Av Hanna - 19 oktober 2009 20:01

Hellu!

Idag på mogonen läste Lena ur en bok,bra eftersom jag somna typ kl 12 igår!!?DärfÖör var jag mer degig än vanligt som jag brukar vara på måndag mornarObestämd      Nu tänker ni:Ookej,varför stoppar hon in bilder på snöflingor helt plötsligt?!-Jo jag skulle ha den som bakgrund på bloggen men självklart sega datorn elr något sånt.Så jag stoppa dom hit idtälletSkrattandeVisst är dom vackra?!Jag längtar VERKLIGEN tills det börjar snöa!

 

 

Tillbaks till skolan.Efter LEna läst jobade vi med matte.Vi har två matte mål igen.Jag har gjort klart första,bra tycker jag!sen jobba vi om substantiv.Ganska kul.Vi fick också veta svaren på läxan vi haft.Inte nöjd jag fick ett G...Inte så jätte dåligt men jag vet att jag kan bättre,så gick och var sur på mig själv ett litet tag.Efter svenskan blev det Engelska.Kapitlet i boken vi har var om Harry POtter!Ett omåde jag är gaanska närdig på.Hehe.Och med ganska menar jag förstås väldigt...

Vi skulle beskriva honom och sedan redovisa det.Vi fick typ 15 min att göra detta på.Ganska lätt tycker jag.

På onsdag och torsdag har vi tema dagar.Om FN,fast på torsdag sa dom att vi skulle ha nått hallowen grunk typ!?Hoppas vi inte ska vara utklädda elr något sådant,huvva!Fast eftersom hela skolan gör detta skulle nog fyrorna tycka det var roligt att klä ut sig.Iskolan alltså.Hemma gör det inget för mig ,men i skolan är det en heeelt annan sak!Till lunch blev det potatis bullar.Såg en tjej i matsalen som hade sniceiga  örhängen,dom såg ut som en dragkedjaGladsådana skulle jag vilja ha.Visserligen har jag bara hål i högra örat men det gör inge!

Efter skolan käka jag lite mellis och så.Det var meningen att jag,Ammi,gurra,björn och typ några till skulle far och bada men det blev inställtFörvånadEn annan sak som blev intälld var ett parrrty som nåra i klassen skulle ha haft.Varför fattar jag inte riktigt.Men synd var det iallafall!Jag har sett framemot det.Bläga

Annars har det inte hänt mkt idag.Önskar verkligen att jag hade något intresantare att skriva om men det händer oftast inte någe nytt i mitt liv!Jo,ibland men inte stora saker!Men det är braigt ändåCool

Det var ingen cello idag eftersom dom hade ngn slags möte eller liknande.Återkommer kanske sen !

Hejdå kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 17 april 2011 13:35

Cha cha blogggen!   Nå, tänkte blogga lite här bara för att det skulle vara lite kul för alla att läsa. Fast ne.. JÅ :DDD Idag har jag i alla fall varit och joggat ... JAG VET OMFG!! ;OO HANNA JOGGADE! :O haha.. Ne, men nu typ sitter jag här och ...

..

Av Hanna - 10 april 2011 12:06

Men hallå! jag har ju inget att skriva ens.  det händer aldrig ngt ju, bara samma sak hela tiden och hur intressant är det egentligen att höra på? Eh, inte särskilt.    Bye. ...

Av Hanna - 9 april 2011 17:29

Jag uppdaterar jete bra! :D   Hejdå!

Av Hanna - 3 april 2011 10:12

Cha cha!   Igår vart jag grymt sugen på att börja läsa något. Så mamma tog fram massa med böcker. Fast hon har typ mest deckare och jag gillar mest  kärleksromaner.. Men tillslut hittade hon en som heter "Landet långt borta". Det är typ en serie ...

Av Hanna - 30 mars 2011 17:39

Cha cha bloggggeennn!   Idag är det onsdag. Meeeen så roligt!     Hejdå! ...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards