-

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Hanna - 6 oktober 2009 20:43

   Hitta ingen sniceig bild på lovikka garn såå,bild på as söt virkad hund det kallas amigurumi!

(såå felstavat)Skrattande


Av Hanna - 6 oktober 2009 20:22

Hejhej!

Som sagt var han jag inte skriva mkt igår.Men idag ända till nio,då ska jag titta på House.Såklart;)

Gällande bloggtiteln,jag tänker INTE mörda någon!Hände lite rolig sak idag på skolan baraSkrattande

Vi har också haft matte.Vi fick ett till mattemål!BLÄÄÄÄÄ!!!

Sen har jag blivit klar med en del saker och startat andra.Blivit klart med svenska häfte och skrivuppgift(Cirkus arbetet som jag inte berättat om) och jag har börjat med en "tidning" om stormaktstiden.Man är fyra eller fem i varje grupp,både från 6a och 6b.Jag är med E,K och G.(ekg,passar ju med house hahaha)

Jag skriver om häxbräningen.Fy så hemskt alltså!Fast dom visste väl inte bättre antar jag...

Nog om då och mer om nu!Jag har hunnit göra ganska mycket på lovikka vantarna,fast dom är lite stora tycker  jag nog!Men jag växer ju!Fast jag är ju redan1,65 så sååå himla mycket längre blir jag nog inte.Tror  jag...Annars har det inte hänt mycket intresant idag.Lite tjafs på king (en lek) planen och inge drama.

Så det var en rätt normal dag.

juste,jag lova att skriva lite om glasögonen (lite som sagt var) de blev inte de jag trott de skulle bli.Nu såg jag asful ut i dom jag varit helt säkra på!

Men de blev två par iallafall.Ett par rosa randiga och ett par helsvarta.Jag är myyycket nöjd!

Sen åt vi uuunderbaaar middag idag nämliogen köttfärssås.Med champinjoner.mmmm

Nu ska jag nog ta och hitta en bild på lovikka garn till er!Syns strax!

Kramis!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards