-

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Hanna - 31 oktober 2009 16:02

Hejsan,igen...

Imorgon ska jag skriva om en rolig sak:världens bästa hundraS!vilken?Får ni se imorrn!

Konstigt inlägg va...

Herrå!(igen tiihii)

PS Föresten,tyckte ni om min ändring av utseendet på bloggen?Eller blev det för rörigt med hund bakgrunden?

Svara ÄRLIGT,kommentarerna ska regnaGlad

Kram!

Av Hanna - 31 oktober 2009 15:36

  

Päls:strävhårig.

Vikt:4-6 kg.

Mankhöjd:25-30 cm.

Ursprungs land:Tyskland.

Affenpinshern är en ganska liten ras med ett aplikt utseende till sättet är den envis tillgiven och oförskräckt.

Den är en trevlig familje hund.

Hoppas ni gillade detta inlägg´och som sagt var kanske det blir en engångs grej!

Informationen är tagen från: www.vovve.net

Hejdå!

Av Hanna - 31 oktober 2009 15:19

Hejsan!

Idag har jag varit på en mässa i *********** i lokalen*********.Jag var där med pappa.I ett stånd som var där sålde dom trosor......AV MÄNNISKO HÅR!?!?!?!!Bläääää......INte tror jag dom får mkt kunder där inteObestämd

Jag och pappa stog och garva liteFlörtSen finns det ju alltid en massa smakprover på kött,tunnbröd osv.

Då ska man passa på att  smaka av allting och sen har man en lunch!

Jag fick en en choklad grej som var grön.Den smakade lime,chokladen var vit.Mmmmm

Sen när vi for därifrån och kom hem fixade pappa så att jag har msn,tack,tack.Och Mozilla firefoxGladTack,tack!Och när han gjorde det gjorde jag palt.Mmmm.Pappa hittade också massa polkagrisar i förådet!Alltså sådana som ser ut som käppar.Och så fick jag lördagsgodis!Tack,tack...

Imorse målade mamma grunden på guld väggen och ett lager med guld.Andra och kanske tredje gör vi senare.

Fint blir det iallafall!Ska kanske börja med något i stil med "dagens hund/djur/låt" elr liknande men vi får se.

Kanske blir lite för konstigt,men jag lovar inget:)

Hejdå!

Ps det kommer nog en hundbild strax..

Av Hanna - 31 oktober 2009 11:42

Hejsan!

Igår kväll var vi och såg michael jacksons this is it!Den var jätte bra men i början när dom visar människor som gråter för att få vara på michaels audition tilll dansare är liiite överdriven annars var filmen jättebraSkrattande

Det var häftigt hur dom hade gjort som en "film" i bakgrunden till tex ThrillerSkrattande

När jag kom hem såg vi Idol men vi missa en bit.Jag såg när Eddie sjöng slutet på sin låt.

Erika  åkte ju,bläää....Jag tyckte hellre att eddie skulle ha åkt elr calle.

   Efter ja sätt Idol såg jag Cirkus möller,vilket va ett S-K-I-T

dåligt program,så tummen ner för detTyst   

Så jag bytte till animal planet där var det bättreGlad 

Hejdå!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards