-

Direktlänk till inlägg 2 maj 2010

Sjukt snygga skor från roots!!

Av Hanna - 2 maj 2010 16:48

Tja!

Jag har varit på stan i två timmar nu. Först var det meningen att vi skulle hitta ett par på Stadium för det var något ta tre betala för två tjosan. Men jag hittade inga där men det gjorde mamma. Ett par skor hon ska ha på jobbet.

Sen gick vi till kappahl där jag prövade måånga klänningar.

Ingen passade bra på mig.

Sen gick vi till barnavdelningen men det ända jag hittade där var denna snygga hatt,haha. Ska jag köpa den?

       Jag själv tyckte jag såg snygg ut;)

Klicka på bilderna för att dom ska bli större.

Sedan gick vi till en sko affär i Shopping och där hittade jag dessa ur snygga skor som jag äälskar!

     Dom har ganska höga klackar som ni ser och då blir jag ännu längre. Men dom är Jättesköna, jättesnygga och jag kan gå i dom!

Problemet är att jag vet inte riktigt när jag ska ha dom. Det passar ju inte att ha dom i skolan kanske men på stan? Eller på någon fest? Skolavslutningen kanske?

  

Nä,jag vet inte...

I want them so badly it's my only wish!(eller nästan enda..en hund skulle sitta fint,,,Haha fattar ni??)

Hejdå!(snälla kommentera om vad ni tycker!)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 17 april 2011 13:35

Cha cha blogggen!   Nå, tänkte blogga lite här bara för att det skulle vara lite kul för alla att läsa. Fast ne.. JÅ :DDD Idag har jag i alla fall varit och joggat ... JAG VET OMFG!! ;OO HANNA JOGGADE! :O haha.. Ne, men nu typ sitter jag här och ...

..

Av Hanna - 10 april 2011 12:06

Men hallå! jag har ju inget att skriva ens.  det händer aldrig ngt ju, bara samma sak hela tiden och hur intressant är det egentligen att höra på? Eh, inte särskilt.    Bye. ...

Av Hanna - 9 april 2011 17:29

Jag uppdaterar jete bra! :D   Hejdå!

Av Hanna - 3 april 2011 10:12

Cha cha!   Igår vart jag grymt sugen på att börja läsa något. Så mamma tog fram massa med böcker. Fast hon har typ mest deckare och jag gillar mest  kärleksromaner.. Men tillslut hittade hon en som heter "Landet långt borta". Det är typ en serie ...

Av Hanna - 30 mars 2011 17:39

Cha cha bloggggeennn!   Idag är det onsdag. Meeeen så roligt!     Hejdå! ...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards