-

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Hanna - 22 maj 2010 18:53

Hej!

Igår var jag ju på stranden med ganska många typer. SÅ här kommer några av bilderna från igår:)

  

Några folk. från vänster, David, Gustav, Pernilla, Amanda.

"fota då HAnna! Skynda d-dig" ;)  

Gustav sittandes på en stol. I vattnet. Det kalla vattnet.

  

  

  

GLass eh gott;)


EN sista bild nu, från i torsdags.

  

Jag och VIrre:D

Hejdå!



Av Hanna - 22 maj 2010 12:00

Hej!

Vet att uppdateringen varit sämst i veckan. Men jag har haft annat att göra såsom läxor och bada;) Har badat tre gånger den här veckan, bla första badet för i år.

Igår skrev jag bara ett skit inlägg om att jag skulle ut och fota osv.

Jag och Selina gick ner till hammnen och fotade, inte så mycket för vi hittade en grind som man kunde snurra runt,runt,runt. SÅ vi turades om att sitta på den och bli snurrade, haha. VI hade skoj och var lite barnsliga;)


Men nu några bilder:

   <---Selina. I MINA SOLBRILLOR?!

   Balans.

  Inte balans.


Senare den kvällen for jag, Ida, Ida, Ammi, Gustav, Ebba, David, Wilhelm, Viktoria, Amanda B och Pernilla till stranden, jo och amandas hund Max. Vi var där från ungefär sju till lite över tio  

Vi hade skit skoj!

Gustav och David körde "apport" m3d en stol. David kastade ut den i (det skit kalla) vattnet och Gustav hämtade, hah.

Bilder från det kommer senare.


I torsdags hängde Ida och Viktoria med till ridningen och bilder från Det kommer också senare.


Idag har jag inte hunnit göra mkt. Jag letade igenom några lådor och hittade intresanta saker som jag inte sett på 3 år minst. Det säger en del om mina städkunskaper..


Nu är mitt rum (hos mamma) helt klart och färdi "renoverat". SKa försöka komma ihåg att fota också.

Hejdå!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards