-

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

The final utvecklingssamtal. -.- Snyft..

Av Hanna - 28 april 2010 17:33

HEJ!

Veckan går fort tänk att det redan är onsdag idag!!Herregud.

Idag på gympan var det bad. Vi Fick träna på livräddning. Det är faktiskt roligt. Det är ju inte roligt när det händer på riktigt men att tränaär kul, och viktigt!

En av sakerna vi fick göra var att hämta upp en "docka" från botten på det

djupa.

Dockan vägde kring 40 kilo. Vilket inte är så mycket. Jag tycker att den borde vara tyngre!

Jag menar nästan alla orkar ju typ 40 kilo. I vattnet alltså.

Om man är ute med någon vuxen, som oftast väger mer än 40 kilo,och badar och han/hon sjunker till botten. Vad ska man göra då då??

Man kan ju inte bara låta den personen vara?

Man kanske får göra "livräddning" med lite tyngre dockor i framtiden. Men vad vet jag , en okunnig sjätte klassare.


Idag hade jag också mitt SISTA utvecklingsamtal med Lena, min fröken.

Själva samtalet gick jättebra men blev lite förvånad att det faktiskt VAR sista samtalet jag hade med Lena. Asså jag kommer ju prata med henne men inte utvecklingsamtal.

Läskigt.

Snart börjar jag högstadiet. Herregud...

Högstadiet med betyg och prov och gud vete allt..

Nä kanske inte fullt så alvarligt men ändå än stor förändring. Det känns som om det var nyss jag var en liten plutt och skulle börja fyran.

Och det där med betyg. Jag måste ha bra sådana om jag ska bli det jag vill bli, nämligen veterinär.

Det verkar spännande, roligt och ja, bra.

Dessutom får jag vara kring djur och det är nästan det bästa!

Nu ska jag sluta snacka framtidsplaner och fara och bada med bästa

PERNILLA!


Ja, hejdå!

PS alla som har börjat högstadiet(eller gått klart skolan) Hur var det att börja där??? DS

 Hejdå!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 17 april 2011 13:35

Cha cha blogggen!   Nå, tänkte blogga lite här bara för att det skulle vara lite kul för alla att läsa. Fast ne.. JÅ :DDD Idag har jag i alla fall varit och joggat ... JAG VET OMFG!! ;OO HANNA JOGGADE! :O haha.. Ne, men nu typ sitter jag här och ...

..

Av Hanna - 10 april 2011 12:06

Men hallå! jag har ju inget att skriva ens.  det händer aldrig ngt ju, bara samma sak hela tiden och hur intressant är det egentligen att höra på? Eh, inte särskilt.    Bye. ...

Av Hanna - 9 april 2011 17:29

Jag uppdaterar jete bra! :D   Hejdå!

Av Hanna - 3 april 2011 10:12

Cha cha!   Igår vart jag grymt sugen på att börja läsa något. Så mamma tog fram massa med böcker. Fast hon har typ mest deckare och jag gillar mest  kärleksromaner.. Men tillslut hittade hon en som heter "Landet långt borta". Det är typ en serie ...

Av Hanna - 30 mars 2011 17:39

Cha cha bloggggeennn!   Idag är det onsdag. Meeeen så roligt!     Hejdå! ...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards