-

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Hanna - 15 april 2010 20:58

Hej!

Nu ska jag äntligen försöka skriva et lite längre inlägg och inte dom hemska små snuttarna jag skrivit den här veckan. Shame on me...

..


Jag och Pernilla hade jätte roligt även fast vi inte gjorde något specilellt. Eller vi sminkade varandra för vi hade lite tråkigt och då blev det ännu roligare. Först var det fint sminkande men sedan började pernilla rita på mig med liplinern och sedan ritade jag på henne. Eller jag skrev rättare sagt olika saker men vad säger jag inte;)


När hon gick hem åt vi middag direkt, spagetti och köttfärs sås, GOTT! Hemlagat såklart. När vi ätit var jag helt klart tvungen att vila innan vi for till ridningen som började klckan sju.

Vi kom till stallet vid 25 i sju typ tror jag. Idag skulle jag ha Blåis och gissa om jag blev glad?! BLåis är en av dom mer lätt hanterade hästarna. Jag har haft Holly två gånger i rad och hon är ,öhm, inte lätt hanterlig..


Blåis, eller blue ice.

Blåis, welsh mountain/islandshäst, augusti 2007.

 Hästarna ser olika ut men båda är Blåis!

Iallafall gick det jättebra på ridningen idag!

Jag har inte vågat gallopera så värst mycket typ fem meter på nicke men inget mera. Men idag galloperade jag jätte mycket dessutom gjorde jag rätt oxå,såå j*vla stolt, kanske lite mallig ^-^

Allt annat som shänkel (Stavas huur???) vikning och annat sådant gick perfekt !

YES!!

Hela dagen har faktiskt varit heelt perfekt! Tror det blir lite bilder imorgon, vi får se!

  

  1. Att ridningen gick asbra!
  2. Varit med världens bästa pernilla.
  3. Jag skrev ett bra inlägg!!

  

  1. Har ont i hälarna:s
  2. Jaghar ont i röven efter ridningen..
  3. Röda tråden..  HUvva-.-

Nä,nu ska jag ta och köra lite läxor. Läxaorna är geografi och multi!

PS.Vi träffade våra mentorer idag,dom verkar jäätte bra och snälla:) DS

   

Hejdå!

  

Av Hanna - 15 april 2010 15:20

Hej!

Nu är jag med Pernilla som sitter här bredvid och käkar ostmacka. Vi gör inget särskilt hittar väl på något:)

Jag ska skriva mer sen men nu ska jag vara social med Pernilla!


Hejdå!


  

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards