-

Alla inlägg under december 2009

Av Hanna - 13 december 2009 11:44

Tja!

Oj,vad jag läntartill Julafton alltså!Men vem gör inte det??!?;)

Kanske nån men dom fletsa tycker nog att det är ganska skoj;)

Idag är det ju Lucia oxå!Jag blev väckt av Mamma som hade på sig en sådan där ljuskrona och så sjöng hon lite också,myyysigt  

Till frukost hade mamma köpt gräddost,gott!Fats den var jätte svår att hyvla.Faktum e att det inte gcik att hyvla osten!Mamma fick faktiskt skära den och sen stoppa på mackan!!

Efter frukosten baka vi oxå pepparkakor,eller vi gjorde degen för den måste typ stå i ett dygn å ha sig!Seeen kan man baka ut degen till kakor.Och alla kryddor luktar så gott!Särskilt nejlikorna...

Så en bra start på dagen:D (förutom en liten tvist med john!)

Hejdå!

Silent night med Mr.Elvis Presley...

Vackert...

Tror att jag börjar lägga in ändast jul sånger nu istället för "vanliga" sånger!

Ciao!

Av Hanna - 12 december 2009 18:04

Hejs!

Kort inlägg blir detta!

Idag har jag och mamma varit på stan och julhandlat diverse saker som jag inte kan skriva om eftersom dom som ska få sakerna läser bloggen;)

Nu strax ska jag på 7:års kalas.Det är min kusse som fyller år:)

Hejdå!

Av Hanna - 11 december 2009 15:25

Hejsan hoppsan!

Idag var det fredag igen  

UUUUNDERBAAART!!

Till middag blir det tacos och förhoppningsvis någon god dryck.

Dessutom kommer våra kusiner och ska sova över eftersom föräldrarna är på ngn fest:)

Ikväll är det ju idol final!Vem ska vinna?!Båda är jätteduktia men  Erik är ändå bättre än Calle!

Fast jag vill nog ändå att Calle vinner:)Jag menar 2:an blir alltid mer känd än 1:an!!  

Förutom agnes och Kevin:D

Nä ska se om jag hittar ngn nicig video ni kan få titta på!

Hejdå:)

Lovleyyyy song....

Nu vill jag se kommentarerna falla in,har inte fått en ända kommentar på några veckor typ,ajsin bajsing...;)

Hejdådå!

Fortsatt trevlig fredag!

Av Hanna - 10 december 2009 18:01

Hejsan!

Och uräkta att jag inte skrivit varken igår eller förgår  

Idag har sexorna på våran skola haft "nobel lunch" och prisutdelning,nobel priser såklart ;)

Man kunde få pris i literartur,fred,matte,SO,NO,idrott,språk och kultur priset:D

Självklart var freds priset det mest äro fyllda(enligt mig) och det var det priset JAG ville ha men inte fick snyft,snyft  

Den som fick det var Björn.Språk fick David och SO fick Gurra!

Stort GRATTIS till er  

Samtliga var från våran klass alltså Björn,Gurra och David!

Yeeeeeeeeeeeh!

Sen var det nobel lunch,mmmmm.....

Till förrätt var det kyckling soppa.Till huvudrätt var det något gott kött och till efterrätt var det kladdkaka med grädde och glass!:)

Lyckad dag va??!

Nu ska jag strax och rida:)

Pappa ska skjutsa dit,det blir första gången han gör det,så det blit skojjigt!!:D

Hoppas jag får nicke!

Hejdå!

Jag tillägnar denna låt till,GUrra,David,Björn och alla andra som vann ett pris idag;)

Hejdå igen då  

Av Hanna - 7 december 2009 21:11

Tjalå!

Idag var det måndag igen :D

Dagen har varit lyckad. för att vara måndag menar jag ;)

Hemma har vi städat lite,städet fortsätter imorgon antar jag.Jag såg julkalendern på TV som heter "en hjältejul" Den är inte särsklilt bra men ändå gullig och lite rolig;)

www.lattvikt.bloggplatsen.se  <-----Gå till denna sida och skrolla lite tills du kommer till rubriken : lucka ett.Titta på det som är "lucka ett" och forssätt sedan ända till lucka sju.Hemskt roligt enligt mig!

Hejdå!

Hungry heart,,,Hejdå!

Av Hanna - 6 december 2009 16:34

Tja!

Hoppas ni inte blir alltför uttråkade av att jag för det mesta bara säger saker i stil med "Idag hr det varit en helt normal söndag"!

Hoppas inte för idag HAR det varit en helt vanlig söndag  

På morgonen spela jag ett spel som heter rub o dub!Man vikar på fjärkontrollen för att få en anka att hämta sina ungar typ.Det låter säkert väldigt tråkigt och lät men det är en konst att inte ramla av banan och så :)Efter det for jag och pappa på stan och fika lite+att jag lämna igen några böcker och tjatade om att jag ville ha en dator!

Efter stan satt jag pyttelite vid datorn och fixa lite med facebook.

Efter facebook gick jag till mamma och satte upp en hylla.Det krångla ibörjan men sen fick vi fast den^-^

Nu sitter jag vid nått spel på facebook medans pappa gör middag(tror jag)

Till middag blir det våfflor,mmmm  

Låt...Ballroom blitz...

object width="425" height="344">Niceee.

Hejdådårå  

Av Hanna - 5 december 2009 14:13

Hej!

Idag är det lördag,hmmpf...Vet inte vad jag tycker om det det...

Skojja bara  Haha,nää jag gillar lördagar:)

Just denna lördag har jag och pappa varit på stan och kpt några pummlor,matta,mat+godis till mig ;)

Det dåliga med denna lördag är att jag "råkade" vara uppe länge igår kväll,så jag är ganska trött idag..Men man bllir lite pigg av gottorna antar jag,haha.

På  tal om igår kväll såg jag INTE idol,aaaah!Men jag har hört att Tove åkte...FEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!Det var ju Calle som skulle åka inte Tove hon skulle ju vinna  

aja,jag dör väl inte... Antar jag....

snyft ;(

Hejdå tove....

Och hejdå till er också såklart :)


Av Hanna - 4 december 2009 19:09

Tjenaa!

Idag var det fredag igen,inget ja klagar över direkt  

Till middag blir det pizza,hemmagjord!Mumms..  

Idag på gympan hände något läskigt så hemskt det var...Jag gick genom korridoren på  väg från omkädningsrummet på väg till gympa hallen,jag gick förbi ett av herrarnas omklädnings rum.Där inne var det några gamla gubbar som tydligen hade glömt och stänga dörren  Och där dtod nån gubbe och jag såg allt!!Aaaaaah!    

Höll seriöst på att dö!!

När jagtänker efter hade dom inte glömt att stänga dörren,det var en väska framför den så att den INTE skulle fara igen!
Annars var gympan jääte rolig,vi spelade bedmington ;)

Hejdå!

Haha...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards