-

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Hanna - 31 december 2009 21:11

Hej!

Nu är jag hos min moster hennes man och mina kusiner.

Vi har precis ätit middag.

Till förrätt blev det ngn rom röra och rostat bröd.JÄTTE GOTT!!  

HUvudrätten var det fläskfile med ngn sås,hasselbackpotatis och god sallad.Mmmm

Efterrätten har vi ännu inte hunnit äta men på ett tag lir det dax!

Efterrätten är åkerbärs parfä(felstavat).Gott är det iallafall;)

 

Jag har haft lite tråkigt inkväll eftersom John och kusinerna har splat nått spel på datan och jag har inte gjort så mkt.

sen fick jag sitta vid datorn! NICE!

Har också märkt att det finns mycket chippd å sånt.

Och ett kilo godis  mmmmm...........

Ikväll SKULLE det ha kommit två hundar hit.(en av dom 8 månader)Meen matte  var förkyld  Doooh....

 

Idag ladda jag upp nå program som heter Picasa,man kan typ fixa med bilder och göra "collage".

När man gjort det kan gå till en hemsida som heter www.picnik.com och ladda upp bilden/bilderna man fixat på picasa och stoppa dit ngn text,ram,klistermärke eller  liknande.

Vissa saker är "låsta".För att man ska kunna använda dom måste man vara medlem eller ngt sådant.

Självklart har jag sjölv INTE gjort det här utan det är ida(www.idaaaes.bloggplatsen.se)

TACK!

Puss nu blir det chips!

Bye!

GOTT NYTT ÅÅÅR!

Av Hanna - 31 december 2009 10:59

HEEEEEJ!

Sista dagen på 2009!Oj,oj tiden går fortare  än man anar!

Sådana fyverkerier ska man ha!

Egentligen är jag pissrädd för fyverkerier..Meen det är rändå vackert!

Det jag inte gillar är att vara utomhus när familj/släkt/vänner skuter egna fyverkerier(asså inte hemma gjorda såklart  )Det känns som om den ska sprängas eller liknanade :s

Jag menar det händer ju!Man hör ju vart ända år att ngn blivit svårt skada eller tom dött pga fyverkerier!USCH!!!!

Dom ända jag litar på är Pappa och Kennet.

Ikväll ska vi vara hos min moster och kusiner.Kul

Det blir massa med god mat!

Hejdå!Och gott nytt år!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards