-

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna - 30 januari 2011 19:23

Chacha bloggen!

Nu äre såhär att jag är fett avundsjuk på min fina vän här , viktoria. Hon har fucking 84 besökare/dag.. Det är fuskigt :(

Det kan bero på att jag uppdaterar 20 gånger/månaden och hon typ 30 gånger/dagen, kanske.. Aa, hennes blogg heter iaf viktoriafagervall.devote.se , fett bra blogg! Läs den ;)


Hejdådååd


MM

Av Hanna - 25 januari 2011 18:08

Hejsssaannnn!

Ah, jag vet jag suger på att blogga:D 

Men idag har vi typ haft SO prov, en lätt match för en smarting som mig,,, fast nä-.-  ahahioshaoihDSOIDHOaihs...


A, det var typ prov på alla europas huvudstäder tror det gick ganska bra endå. Annars har det inte hänt så mycket.


Juste, Både Gustav och John fick fara till vårdcentralen idag. Gustav typ gjorde illa sig i foten, vet inte om han vrickade den eller om den är av eller så :s  Och john fick en innebandyklubba in smashad i ögat (y)


Jopp, kul, kul.  Juat nu sitter jag och snackar med en viss pernillliissss på skype,

   <--Penrlillis<3


Hon kommer älska mig nue :D (snottad bild från LÄSLÄSLÄS) hihi, oj vad sööt hon är alltså!!



Hejdå!


MM

Av Hanna - 22 januari 2011 22:06

Hur kunde jag vara så korkad? Så dum? 

.

.

.

.

.

.

Jag gör som jag alltid gör, hoppas, och sedan blir jag så besviken. Varför gör jag såhär mot mig själv? Suck..




Aahh... typ :P

.

Av Hanna - 22 januari 2011 18:49

Pourquoi?











Par conséquent.

Av Hanna - 22 januari 2011 17:51

Tjoo!

Idag har vad hänt? Jo, jag var tvungen att stiga upp klockan 8.30 för att jag skulle till kulturskolan och öva in nå låtar orkesternnnn ska spela på nån gala på tisdag. Kult,, fast ne. Aah, det var skit fint väder(blå himmel, sol -7°)och jag var tvungen att sitta och spela cello i hela fyra timmar inomhus på femte våningen dit solen lyste in så att man dog av värme. Kul as hellll! Jepp osså skulle man typ  ha med sig lunch men det glömde jag så var mycket,mycket hungrig när jag kom hem. Åt typ upp all mat vi hade^^


Nu luktar det typ sockerkaka i hela huset för mammsen har bakat en liten kaka(:

 Osså nåra bilder... joo.

  

Längeseeeen.

   Het? Jo tack jag vet :D 

fast ne...




Fina bilder va ? 


(för alla som tänker skriva dumma kommentarer: JAG BRYR MIG INTE.)


MM

Av Hanna - 21 januari 2011 19:14

Men chaaacha bloggen!

Så nu fick jag skriva på min bloggish. Jopp. Haha, vill ju berätta massa shitt, men de kan man ju int eskriva här, hahaHAHA. Fatta vad mkt läsare jag skulle få då ^^ men, men sånt eh livet.Tufft Så det är iaf fredag igen, skönt. Eller? Njaaae.. Har längtat heeeela veckan efer att få sova! SOva är det bästa som finns,, jeppp. Och vet ni vad??? Imorgon har jag nån orkester repetition klockan fucking 10.00 Det betyder att jag måste fara vid 9.30 Alltså ÅÅÅÅÅHH! jobbigt... Dessutom glömde jag dator laddaren hos pappa wiiieee. Så den ska man ju oxå hämta.


nu gör vi ngn grejj här....


Vad jag vill ha mest JUST NU: Godiiis..

Vad jag vill ha mest av allt i mitt liv det här året.. : Mormor ..

Hissa: High on life.. Nötishhhh ;)

Dissa: MMM(mage, mobil, mupparRr) hihi



KulT va?



Hejdå!!



MM

Av Hanna - 15 januari 2011 17:49

Asså chachaaa!


Men vet ni vad? Jag tycker att jag äger på att blogg ! Osså gjorde jag inte de :pPpPppppP

Nä, men seriöst. Jag kan typ inte blogga nå mer. Det är smått omöjligt. Men jag ska försöka iaf.


Just nu sitter jag i alla fall och chattar med massa folk på FB, det är ju ganska kul. Ikväll ska jag sova hos fina ida. OCH ÄTA TACOS!  Nice, ju. Mm, idag har jag inte gjort super mkt, Jag har varit med Ida och typ tråkat/kulat/dampat aah, det var kul :D


HEjdå!


MM

Av Hanna - 10 januari 2011 19:06

hejsan!

Ja,  då har vårterminen börjat! Yesss, det betyder att det nästa längre lov är sommarlov!  Eller nä, det är ju sportlov och påsklov, hehe. Första skoldagen var väl bra.

Förutom att vi inte får ha kvar våran SO lärare, Micke. Och det sög..  det berodde på.. nån skit iaf ;) haha. Men nu ska vi i alla fall ha Lena, våran engelska lärare. Det är väl,, bra? vet it. Skolan var kul iaf. Även musiken, lag ett briljerade, haha ;D

Aja, nu ska jag göra annat. Osså äre chuck ikväll (y) lär lite smått beroende av det? Kanske :)


Hejdå!


MM

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards