-

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Hanna - 10 januari 2010 17:11

Hej!!!!Jag åkte inte slalom idag som mamma och john idag.Utan jag gick en promenad på älven istället.Vackert!Tog några bilder med mobilen.Jag kanske sätter in dom i något inlägg.Någon gång.trolitvis.:O

Efter promenaden gick jag hem igen och åt lunch och drack lite glögg.Gott!:)

Efter det skulle jag ha fyllt på mat åt moses men den var sluttt.Såå då såg jag Tv.Dance your assss off!Det var ganska bra.Fast jag såg inte hela.

När mamma och john kom hem berättade dom att det hade varit jätte mkt folk i backen och att dom bara åkt 5 åk!OJ!lite:s

Dessutom hade john gjort en volt när han raila(felstavat).Usch!Inte med mening alltså.  Fast han blev inte skadad,tur!!

En som däremot gjorde illa sig var David!Min kusin.Han fick jätte ont i foten  

Så han kunde inte åka ngt mer.Stackars David:S

Förhoppningsvis var det inge alvarligt!Krya på dig!!:):):):):):):):):):):)

Efter mamma och John berätta klart,jag sett TV och john suttit vid datorn fikade vi och efter fikat for mamma och handla john till datorn och jag skruvade ihop notstället jag fick i julklapp.När det var klart spelade jag Cello.Det gick hyffsat bra såhär efter lovet!

Imorgon ÄR det skola!

Imorgon ÄÄR det skola!

Imorgon ÄÄÄR det skola!

Imorgon ÄÄÄÄR det skola!

Imorgon ÄÄÄÄÄR det skola!

Imorgon ÄÄÄÄÄÄÄR det skola!

Imorgon ÄÄÄÄÄÄR det skola!

Imorgon ÄÄÄÄÄR det skola!

Imogon ÄÄÄÄR det skola!

Okej,nu har jag lugnat mig.

 

Hejdåå!  

Av Hanna - 10 januari 2010 11:49

Hej!

Vet inte om det här blir ngt kul inlägg.Ne

Vet inte ens om det det blir bra.Ne

Inte ens långt.Ne

 

Mamma och john i slalombacken,jag påväg ut och skidra.Ensam.Tråkigt men ändå kul och skönt.

Hejdå!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards