-

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Förlåt för dålig uppdatering..

Av Hanna - 29 augusti 2010 11:16

Hej!

Jag  vet, jag vet jag bloggade inte igår! Eller i förrgår men datorn hos pappa eh så seg att starta att jag inte ids blogga ibland. Men nu sitter jag faktisktvid en bärbar dator. Jag har ju sagt att vi ska få en från skolan och nu har vi fortfarande inte fått en. Jag sitter vid pappas gamla jobb dator. Han hade den på kontoret förut men alla fick en ny så han tog hem den gammla:) Så jag sitter i en fåtölj i vardagsrumet, skönt. Jag lyssnar inte på spotify för jag tro inte att den här datorn har det utan lyssnar itsället på radio på låten "om du lämmnade mig nu". Den är ganska bra,men jag är väldigt less på den. För den har varit på svensk toppen  i 150 veckor!! Det är mycket. det är tre år!!


Igår var jag på kalas. Mammas kalas.Hon fyllde 47 år den 27 men hon hade "kalas" igår. Hon fick en grej från Lush från mig. Det är som enlotion fast den är i fast form. Den smälter när man håller i den. Också luktar den gott, det är typ kakao i den.


Mamma bjöd på mat på kalaset det var fransk fisksoppa med sfran som var jättegod. Till efterrätt var det hemmagjord (såklart) gräddtårta med hallon från trädgården på.Mumms.  Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag tror jag ska städa lite och förhoppnings vis orka ta mig ut och jogga. Fast jag tror det regnra nu :s


När vi får datorn från skolan kommer jag nog kunna blogga oftare!:) Ska verkligen bli skit kul när vi får den.


Hejdå!

// chili kon Hanna med hotttt temprament.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 17 april 2011 13:35

Cha cha blogggen!   Nå, tänkte blogga lite här bara för att det skulle vara lite kul för alla att läsa. Fast ne.. JÅ :DDD Idag har jag i alla fall varit och joggat ... JAG VET OMFG!! ;OO HANNA JOGGADE! :O haha.. Ne, men nu typ sitter jag här och ...

..

Av Hanna - 10 april 2011 12:06

Men hallå! jag har ju inget att skriva ens.  det händer aldrig ngt ju, bara samma sak hela tiden och hur intressant är det egentligen att höra på? Eh, inte särskilt.    Bye. ...

Av Hanna - 9 april 2011 17:29

Jag uppdaterar jete bra! :D   Hejdå!

Av Hanna - 3 april 2011 10:12

Cha cha!   Igår vart jag grymt sugen på att börja läsa något. Så mamma tog fram massa med böcker. Fast hon har typ mest deckare och jag gillar mest  kärleksromaner.. Men tillslut hittade hon en som heter "Landet långt borta". Det är typ en serie ...

Av Hanna - 30 mars 2011 17:39

Cha cha bloggggeennn!   Idag är det onsdag. Meeeen så roligt!     Hejdå! ...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards