-

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Hanna - 18 april 2010 16:43

Hej!

Nu har jag kommit hem från stan och sitter och lyssnar på lite kiss låtar, just nu: I was made for lovin' you. Den äger!


Vi började med att titta på skor på Stadium. John titta på fotbolls skor och jag försökte hitta några snygga vår skor, typ converse.

Jag ville ha ett par röda eller knallgula. Men, dom passade inte mina fötter så bra, synd.. När jag prövat alla skor på stadium, som jag ville ha, gick jag till Glitter och försökte hitta något snyggt diadem. Men det finns jättemånga! Det finns enkla utan någon dekoration. Och dom med jätte stora rosetter.

När jag varit och provat,provat och provat i typ 20 minuter kom John och sa att mamma hade hittat några snygga skor till mig. Så jag gick till Stadium och där fanns ett par vita adidas skor som var str 39, och dom passade PERFEKT!  

EFtersom jag hade tänkt mig lite mera färgglada skor köpte jag ett par nya snören som var knall rosa med turkosa eändar. Då blir det ännu snyggare;)


Skorna:

Snygga,längar tills jag får använda dom! Lite för blött nu  


Snörena:

Fina?


Efter skorna gick jag och köpte diademet. JAg valde ett rosa med en stor rosett på och ett brunt med "knut" som var vit prickigt.. Det blev den bruna.

Kanske lägger in bilder senare. Eller rättare sagt i juli..

Juste min mobil går inte att använda för att den är "låst" till Telia och jag har ju bytt till halebop! Och man kan inte låsa upp den för än den är ETT ÅR GAMMAL! Tror du dom på Telia sa det när jag köpte mobilen? Nej, självklart inte. Och kan jag ändra tillbaka till Telia?Nej!

Så nu ska jag typ få en ersättningsmobil eller något. Säkert blir det någon pissig samsung utan färgskärm...!! Det finns ju bra samsung men jag får säkert en dålig. Måste gå nu, John tjatar. Återkommer KANSKE senare.


JAG HATAR TELIA!!

 

  

Av Hanna - 18 april 2010 10:59

Hej!

som jag skrev i förra inlägget skulle jag på stan och köpa skor. Jag klickade på en annons på datorn för www.brendos.se och hittade as grymma skor!!

Jag vill ha bla dessa skor:


Något niciga??


Dom här vill jag oxå ha:

Dom är oxå snygga, och hummel:)


Nu ska jag gå!

Hejdå!

  



Av Hanna - 18 april 2010 09:28

Hej!

Vi for hem från David, Alice, Kennet och Anna vid halv elva så jag orkade inte skriva nått.


Igår satt john vi deras dator och då skickade kennet en spotify invite till både mig och John och det ÄGER!!    Jessss! TACK KENNET!!

Jag sitter och lyssnar lite på musik nu, Just nu spelas take it off med Ke$ha , bra. Jag vaknade vi klockan 8.30 sen låg jag och drog mig ganska länge.

God frukost var^^


Idag ska jag fara till stan (igen) det ska bli nice. Nu ska jag köpa två par skor!


 Skor...    

 

Om jag hinner ska jag nog köpa något snyggt diadem. Såg några coola på glitter igår. Det fanns ett med påfågelfjädrar, kanske den.. Haha..

Nä,men seriöst jag vill ha ett lite annorlunda om jag passar i det alltså.

 

Nu har jag bytt låt på spotify till sexy bitch , Mitt hjärta slår  i samma takt som den här låten... Nä,haha, Men den är asgrym;)

Fast jag lyssnar ju faktiskt på johns spellista, han har BRA musik smak min bror!!

Det enda dåliga med spotify är reklam avbrotten.

 

se u later!

  

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards