-

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Hanna - 16 juli 2010 23:04

Hej och godnatt!

ska gå och sova!

hejdå!(trött...):)

Av Hanna - 16 juli 2010 19:45

Hej!

Har jag sagt att jag ska på bröllop på lördag, imorgon alltså? Har nog inte det. Men det ska jag:D Ååh, vad kul det ska bli. Har aldrig varit på ett bröllop förut, så det ska bli jätte kul. LIte tråkigt är det väl att det inte får vara några barn på festen och middagen å så. Mamma ska skjutsa mig och JOhn till boden och därifrån tar vi bussen hem. VI får rätt najs hemma okså, vi ska köpa chips och sånt gött.

Aja, nu ska det provas vilka kläder jag ska ha+fara och handla:)


Hejdå!


Av Hanna - 16 juli 2010 11:27

Hej!

Och förlåt för dålig uppdatering. Men jag har ju mina orsaker, först var jag på biskopen där det inte finns dator. Sen var jag i Rörbäck, där det inte finns dator. Sen for jag till Norriån där det ibland inte finns täckning och inte dator. Ursäkten för att jag inte skrev igår är för att internet hade pajjat ,typ, Nån byggfirma hade knippsat av någon kabel som går mellan Malmö och nått annat ställe. Därför kunde jag inte skriva igår, men nu funkar det! Och som jag lovade, kommer det mky bilder nu, dock inga från NOrriån! Vi börjar med biskopen bilderna!

                  I rätt ordning uppifrån från vänster.

  1. T-shirt lös John på väg till börjes brygga.
  2. Oskar på en båttur i sin lilla båt:
  3. Jag som precis rammlat i vattnet och blev tvungen att , hrm, ta av byxorna hehe;)
  4. Hammnen.
  5. en kapsyl i spindelnät, vet inte varför jag la ut den.
  6. Jag som precis hittat min foppa:D
  7. Dasset i skogen!
  8. UsaIN BOLT??
  9. John i super hot flytväst i båten!

Nu bilder från Rörbäck.

            JOhn.

JOhn.

Enda bilden på mig (ful).

Rostig kedja, hah.

Tält.

Innifrån tältet.



Osså kör vi lite random bilder!

          Först lite Pioner i Mammas trädgård, vackra!

Sedan några bilder på en katt som jag inte vet vad den heter, mysig är den iaf;)


Aja, nu ska jag göra annat.


Kram och hejdå!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards