-

Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna - 18 mars 2011 16:57

Cha cha bloggen!


Nu, nu så är det fredag och jag är glad och hihi.  Alltid lika kul med fredagar :')

Efter skolan var jag med Ida och vi lekte med bollar och ,som Ida sa; Mamma Mu, hihi det var jete kul. Sen lagade ''vi'' mat, det blev Köttfärs Crepes. Tror det blir ganska bra, förhoppningsvis. 


På skolan var det kul och ganska läskigt :o För på NO:n när jag och Selina labbade så ba KABOOOMMMMM!!! JAg vart jätte rädd, haha ;) Man skulle stoppa i en magnesium remsa i ett provrör som det var Saltsyra i, sedan hålla för med tummen, vänta ett tag, tända en tändsticka och snabbt ta bort handen och stoppa dit tändstickan. Första gången vi gjorde så lät bara lite granna, andra gången lät det som om någon sköt med en pistol. Som sagt, kul och läskigtTTttttt.


Imorgon kommer min och John's käre tremänning hit, och hans föräldrar det blir kul :D



   <-- så glad är jag,, alltså måttligt ;)

Vet inte varför den vart så suddig?



 

Bara lite coolt tycker jag. Men jag spelar ju cello så..


Au revoir och trevlig helg!

Av Hanna - 17 mars 2011 22:01

Tja tja!


Ikväll på ridningen var det grymt kul. Jag hade Yoshi för andra gången och det gick jätte bra faktiskt! Skolan idag var också kul, särskilt idrotten. Det är ändå ganska kul att åka skidor! Imorgon är det fredag och det innebär att jag ska spela cello, ska till mamma och laga mat tydligen. Vet inte riktigt vad, men ngt gott förhoppningsvis!


NU ska jag sova för jag är fett trött ;o

Kort inlägg men ville skriva i alla fall. Bättre än inget!


Bye.

Av Hanna - 16 mars 2011 18:17

HEj igen!


Ville lägga ut lite bilder, tråkigt med bara cam bilder(på mig -.-'), så.

       RANDOM PICS FTW!!


Jaa, det var ju grymt kul!


Hejdå alla bajskorvar!


IDA!!

Av Hanna - 16 mars 2011 17:12

Cha chaa bloggen!


Har precis sett klart en film som heter Taxi 2. Det är en fransk film. Den var as bra faktiskt! Har aldrig sett en fransk film förut så, det var väl dags då? haha ;) 

Nä men den handlar om en kille som kör taxi (daaah..) och han skjutsa någon japansk försvars minister men ministern blir kidnappas och det blir massa  biljakter och sånt. Men den var rolig och ''spännande''.


   Huvudpersonen är killen till höger(Daniel)... 


/, haha .


____________________________________________________________________

Idag har det  ju varit skola som vanligt, det var kult idag. Men en sak, HENNA, om du läser det här: B L I   F R I S K ! snäälla? ^^ 

Det är svårt att repetera en "pjäs" utan dig eftersom jag måste spela dig då,haha;)


Den där pjäsen gör vi på engelskan, snövit. Den blir rätt cool. Kul att få göra lite annorlunda saker i skolan. 


Idag skulle vi egentligen haft HK men det var inställt av någon anledning? Men det gjorde inte så mkt eftersom vi få fick sluta 12.50 tyyp :o Tidigt i alla fall.


Bra grej är att the event äntligen börjar om! Det dåliga är att det är klockan 22.00 istället för 21.00


Nu ska jag plocka upp något jag lämnat säger min fader så Hejdå!

Av Hanna - 15 mars 2011 13:18

Cha cha bloggen!


Jätte påhittig rubrik men jaja. Sitter på franskan så den passar väl? ah. Vi hade gympa nyss. Vi åkte längskidor och körde brännboll, grym jag var! Nu börjar vi så, en bild på min söta bordgranne Amanda ...


Hejdå!

    

Och, jaa, det är två likadana bilder! Sexiiig ;*

Av Hanna - 14 mars 2011 17:15

Tja, tja blogennn!


Jaa, vad har jag gjort idag. Ingenting för jag var sjuk. Kul, fast nä. Har typ haft as ont i magen och mått illa;s Fick så igår..


Aja, som sagt har det inte hänt mycket så jag kör en sån här..


1 sak som skrämmer dig:

•Typ massa saker. Bl.a att bli dement...


2 saker du aldrig någonsin skulle göra:

• Röka, droger m.m

•Döda en person..


3 saker du gillar att göra:

•Rida.

•Shoppa.

•Läsa+skriva.


4 saker du verkligen älskar:

•Vara med familj,vänner.

•Skratta.

•Musik.

•Riktigt bra böcker.

•Hmm, min cello? haha 


5 saker du verkligen hatar:

•När någon sviker mig.

•Senap(heh).

•Att inte veta saker, alltså att "tro" att det kaanske möjligtvis kan hända.

•Stiga upp när man verkligen,verkligen vill sova.

•Att veta att man sårat ngn.


6 saker du aldrig gjort:

• Rökt/snusat/druckit.

•Spelat tvärflöjt.

•Varit i Paris.

•Åkt fritt-fall.

•**** ****, hahahaha.

•Slagit ngn rakt i ansiktet med knytnäve..


7 sanningar om dig själv:

• Jag var jätte rädd för hästar förut.

• Inte så självsäker.

• Jag är inte 1,62m :o

• Jag är egentligen 1,70m .. USCH.

• Jag älskar hundar,, ja så är det.

• Jag vill bli veterinär.

• Jag sjunger i duschen.


8 personer du träffar varje dag:

Typ skolan eller?

•Ida S

•Amanda R.

•Selina.

•David

•Pernilla

•Gustav

•Mari-Anne

•Henna

(fler oxå såklart..)


9 saker jag gillar att göra:

men vad fan.. Jag skrev nyss tre saker så.

O R K A.


10 saker+personer du saknar/längtar till just nu:

•SOMMAREN.

•Turkiet.

•Mormor <3

• Köpa nya sommar skor/kjolar/toppar osv.. 

•Eh,, Tills klockan åtta.

•Skolan imorgon...

•...engelskan imorgon ^^

• SOMMAR.

• SOMMAR.

•SOMMAR.



Ja, det var ju hemskt intressant.


Musik:


Av Hanna - 13 mars 2011 14:43

Sha tja bloggen!


Ligger i soffan ser när min käre broder nöter black ops, jao. Jag är också rätt bra på CoD! Fast inte jättte duktig, men. ja...


Har varit med Gustav idag och vi spelade kinect och jag ägde ut honom. Särskilt på boxning. Man kan ju se hur man såg ut när man spelade och HAHA. Jag måste säga att jag nästan kissade på mig av skratt^^

Herregudarnas vad rolig jag såg ut alltså. Men jag har upptäckt att jag kan hoppa väldigt högt oxå... 

Nu säger  John att han ska döda någon Lolz.. Så nu ska jag se min bror bli skjuten, byeee...


HAHAHA


John: Han kniva mig bakifrån. In the asss,, YEeees.. 


Hanna: haha...



Tjaoo!

  

..

Av Hanna - 13 mars 2011 10:26

Cha cha bloggennnn!


Hmm, jag har några funderingar såhär på söndags morgon..

1. Hur kunde Saade vinna?

2. HUR tänker svenska folkeT?

3. Och varför o varför glömde jag ta med pengar till stan igår?KHADIDJE!!!


Asså svenskafolket kan bajsa på sig :(

Den där Saade's låt var inte särskilt bra. Men tydligen vart han popular, (haha) me not liiike. 

Aja, det är en världslig sak. Som,, någon brukar säga.. Idag blir det att städa tror jag. Kul, I knoow. Och imorgon är det skola och Henna måste vara frisk för annars dör hon. Hoppas jag också är det mår lite lkdjbfkqdjvb idag :/


Hejdå!


//Hanna

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards