-

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Dagen och det senaste tre-fyra månaderna..

Av Hanna - 6 november 2010 14:54

Hejsan!

Nu är jag tillbaka igen från promenaden. Mamma ville ngå snabbt så jag blev typ lite efter eftersom jag bara ville fota allt. Det var väldigt vackert över älven. Grått men vackert. Det snöa(r)de ymmigt och isen hade hunnit lägga sig i älven ett tiotal meter ut i älven. Det var så disigt att man inte kunde se över till andra sidan,man anade bara granntopparna.. Kanske lägger ut lite bilder senare.


Nu sitter jag och äter en fejk röda vinbärs sorbet som jag gjorde igår. Det är mumma :-) Självklart är musiken på, just nu spelas tennessee line med Daughtry,älskar denna låt.


Tidigare idag var jag,mamma och John i kyrkan,det är allahelgona idag! Det var en jätte duktig kör där! John satt och ... halv sov lite granna men sen började en tjej typ,eh,jojka vääldigt högt, väldigt hög ton också, han hoppade till liite gran bara :P

Efter gudstjänsten var slut for vi till kyrko gården och tände ett ljus på mammas mormor och morfars grav.


<--------------------------------------------------------------->


Nu tänkte jag lägga ut lite random bilder, ni har ju missat sååå mycket!

  

Bästa 7B på skolavslutningen! <3 :D

  

Älskade Mormor och Morfar på midsommarafton hemma hos oss  

  

Chill hemmakvällar på  sommarlovet..


  

PSG med John:)


      Var på

 Mitt sommar-paradis, Biskopen.


  

Sen drog jag pappa och John till fina rörvik:)


         

Sen for vi till Norriån. Där kan man verkligen ta det lungt, mysa och bara vara och ha det skönt. Jo osså kan man ju bada! Man vill aldrig fara,haha ;)


     Stockholm = Shoppa,Bada,Grönalund och Hotell frukost! <3


  

September hemma på gården,haha.. John lär hata mig nu -.-


   I måndags for jag,mamma och John till hertsöträsket där det var väldigt vackert. Det är jag som är i trädet(som gick ut i vattnet), om ni inte listat ut det redan. Det ser avslappnat ut men jag fick kämpa med att hålla balansen,haha :D


Aah, det är ungefär det som har hänt. Eller massa annat såklart också, men jag kan ju inte skriva allt!


Hejdå!


//HAnna!


(ny header snart!!)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 17 april 2011 13:35

Cha cha blogggen!   Nå, tänkte blogga lite här bara för att det skulle vara lite kul för alla att läsa. Fast ne.. JÅ :DDD Idag har jag i alla fall varit och joggat ... JAG VET OMFG!! ;OO HANNA JOGGADE! :O haha.. Ne, men nu typ sitter jag här och ...

..

Av Hanna - 10 april 2011 12:06

Men hallå! jag har ju inget att skriva ens.  det händer aldrig ngt ju, bara samma sak hela tiden och hur intressant är det egentligen att höra på? Eh, inte särskilt.    Bye. ...

Av Hanna - 9 april 2011 17:29

Jag uppdaterar jete bra! :D   Hejdå!

Av Hanna - 3 april 2011 10:12

Cha cha!   Igår vart jag grymt sugen på att börja läsa något. Så mamma tog fram massa med böcker. Fast hon har typ mest deckare och jag gillar mest  kärleksromaner.. Men tillslut hittade hon en som heter "Landet långt borta". Det är typ en serie ...

Av Hanna - 30 mars 2011 17:39

Cha cha bloggggeennn!   Idag är det onsdag. Meeeen så roligt!     Hejdå! ...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards