-

Alla inlägg under september 2010

Av Hanna - 6 september 2010 17:33

Hej!

Tänkte skriva ett lite längre inlägg men jag måste göra NO läxan. TRÅKIGT!! Men jag skriver kanske mer om dagen lite senare. Men nu ska jag bara visa nåra bilder på min nya frisyr!! Jag klippte mig för klockan tre idag dirket efter skolan alltså..

 

Jag redigerade den på picnik. Såå, vad tycker ni? Schnyggt?Fullt? FInt? Sådär?

Kommentera din  åsikt!!


Hejdå!


//M.M 

Av Hanna - 5 september 2010 18:59

Hej!

Har precis varit ute i "potatis landet". Eller vet inte om jag skulle kalla det potatisland eftersom det är 2 kvadratmeter.. Iaf drog jag och mamma upp ett tjugotal potatisar. Och det var på en rad(det finnc tre-.-) Så dom ska vi äta till middag. De och abborre, mumms:)


Nu till det rubriken antyder.


Jeans-par No. 1.

        

Från kapahl.


Jeans-par No.2

        

Oxå från kapahl.


Jeans-par No. 3.

        

Från LINDEX.


GLAD!


Jag fotade med mammas mobil, för den har minne kvar ;) Jag fotade närmare på detaljerna så att det skulle synas bättre. Några bilder blev det i alla fall! Super  


Avslutar med en liten låt!


Madonna...:)


Hejdå, nu är det mat!


//M.M

Av Hanna - 5 september 2010 15:00

Hej!

NU har jag laddat över en bild på LOvisa...

  

Tänkte bara att jag skulle visa henne;) Bättre sent än aldrig, haha.


Idag har jag varit på storheden och köpt jeans. Tre par blev de. Två jeansleggings och ett par vanliga jeans. Alla paren är snygga, såklart. På Kapahl är är det hundra kronors rabbat på alla jeans och femtio på barn jeans. SUper:)

Jag kanske lägger in bilder på dom sen, vi får se:) NU ska jag pyssla på med annat och på ett tag ska jag baka kladdkake muffins, mumma.


Hejdå!


//M.M

Av Hanna - 4 september 2010 11:02

Tja!

NU är det helg!! Tjoho, jag älskar helg. Men vem gör inte det? Jag vaknade vid kvart över nio och låg och mojjae mej i sängen i en halvtimme. Sedan var det frukost. Ostmacka och varmchoklad, mumms. Vad ska man hitta på idag då. Det är vackert väder ute så jag måste väll försöka ta mig ut lite gran. Ikväll är det kalas i alla fall, skoj,skoj:D


Så, nu tänkte jag lägga in en liten sång..(love it)


Hejdå!


//M.M

Av Hanna - 3 september 2010 21:23

Hej!

Visst är det sååå skönt med fredag? Det tycker i alla fall jag;)

Jag gissar att det flesta är upptagna med att titta på matchen mellan Sverig-Ungern? Inte jag, slänger en blick då och då men inte mer.. Fast jag ser också på en film på  ettan som är rätt skoj:P Före det såg jag på Doobidoo med pappa och John. De var skoj :)


Men nu ska jag fortsätta med filmen:)


Godnattoch sovgott!

Kram!


Hejdå!


//M.M.

Av Hanna - 2 september 2010 21:14

Hej!

Vet att jaginteskrev igår men jag var fakriskt väldigt trött och lite småförkyld,typ.. Jag är det idag också men det är lite bättre idag, som turär.. Hade kanske inte orkat fara på ridningen och inte fått träffa alla mysis hästar,särskilt Virre:) Jag hade ju ridning  ikväll och det var superkul. Virre hade varit med på lektionen före minså jag fick  inte borsta honom eller något annat mysigt. Fast det är inte så kul att stoppa på trenset på Virre för han tycker det är obehagligt när metallen är kall och då är det lite svårt och stopa in det för att han inte öppnar munnen-.-


Idag fickvi mest rida i serpentin bågar, fem st. Och byta sittben efter varje sväng+att man skulle göra en halv-halt före man bytte sittben. och man skulle göra det precis mellan den svängen manjust passerat den man ska passera. Man måste samtidigt tänka på att inte göra svängen för liten och att inte hålla för mycket på innertygeln... Så det är ganska mycket att tänka på faktiskt:P :0


NU har det ju börjat en ny grupp efter oss och då skulle Virre gå igen. Så jag fick inte pyssla om honom efter åt heller,och det SÖG!!! Så han fick lite godis och tre pussar sedan kom tjejen som skulle ha honom.


Men nu ska jag chilla vid TV:n med pappa och sedan ska jag sova. Skönt med fredag imorgon:)


Kram och hejdå!!

//M.M

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards