-

Alla inlägg under september 2010

Av Hanna - 11 september 2010 11:17

Tja!

Sitter här och lyssnar på låtar på älskade spotify! Just nu Club c'ant handle me. Den är braaa:D vet ni?? Nån gång i höst ska jag på MUST lägret. Vilket betyder MUSik Tillsammas. Det ska bli skitkul! Det är frånen fredag till en söndag, och man sover över. Det är i Kalix. Det är stråk och blås orkestrarna i norrbotten (tror jag) som spelar hela dagen, tillsammans i tre dagar. Vi kommer också ha ett disco! Kuul!


Idag ska jag försöka komma in till stan på något sätt. Har inte räknat ut hur ännu.. Förhoppningsvis med bil iaf. Nu ska jag piffa upp mig lite (eeeh?!) och sedan ta mig ut!


Hejdå alla california Gurls!


//M.M

Av Hanna - 10 september 2010 13:47

Hej!

Så nu var det fredag igen! Vad fort det går! Eller hur? Det känns som om det nyss var måndag och man hade en hel vecka framför sig. Men nu är den slut och det är helg.


Iaf var det superkul på ridningen! Jag fick inte ha Holly som jag ville men jag fick iställe ha en,enligt mig, problem häst;)hehe. Fast nu tyckert jag inte det. Zingo var hur duktig som helst och hur pigg som helst. Han drev på hela tiden:D Och det är inte så ofta någon av hästarna gör det. Han red alltid ikapp alla andra så jag var tvungen att bromsa honom heeela tiden. Men annars gick det bra:)


Nu ska jag sätta i mig några mackor och sånt där!


Hejdå!


//M.M

Av Hanna - 10 september 2010 13:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hanna - 10 september 2010 13:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Hanna - 10 september 2010 13:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hanna - 9 september 2010 18:04

Tjalå!

Vad är planeringen för kvällen då? Jo, ridning och plugga franska läxan som jag redan kan. Kul! Första iaf. Hoppas jag får Holly!! Egentligen är jag och Holly inte så bra kompisar men jag ska försöka göra bättre ifrån mig än förra gången jag hade Holly.. Fast det blir nog ganska lätt eftersom jag helt enkelt var kass förra gången..


Jo, juste idag var det skolfoto dags!Tjoho.. Det är ganska hemskt alltså. På morgonen var håret snyggt men efter en cykel tur till skolan var det inte alls lika fint så det sög ju. Och ännu hemskare? Jo, vi hammnar i en skolkatalog som kommer kunna köpas av alla elever  i  HELA LULEÅ!!! Aaah. Oj.


Oj, nu måste jag bytaq om till rid kläderna!


Hejdå!


//M.M

Av Hanna - 8 september 2010 18:09

Hej!

Sitter faktiskt hos Ida och bloggar. 


Innan jag skriver något roligt tänkte jag svara på en kommetar(som jag tog bort):

Jag skrev ett Frågetecken efter ordet. Och med det menas att jag frågade om  den  vad  den som läser tycker!! Men du kanske inte vet vad ett frågetecken är!!..? Första gången jag lagt ut något sånt, och nej JAG ÄR INTE EGOTRIPPAD! Bara lite nöjd med mig själv och det är vell tillåtet? Eller?   


Nu ska jag inte skriva om något annat. För det är dumt mot Ida.. Som precis kom tillbaka. Hon åt.


Kul inlägg va?


Hejdå!


//M.M

-

Av Hanna - 7 september 2010 19:39

Hej!

Igår sa jag att jag skulle skriva om dagen, alltså gårdagens dag ( Eeh,,,Va?!) men det gjorde jag inte. Ajsing, bajsing. Och jag orkar inte skriva om det nu heller. Kan bara säga att brandlarmet gick på SO lektionen och alla var tvungna att kuta ut:s  DET VAR INTE EN ÖVNING!!! Så vi fick stå ute (vissa i sockor, som jag..) i drygt en halvtimme. Sen kom det en brandbil och två poliser.

Alla(nästan alla)blev oroliga över sina saker som var i skåpen, typ nycklar,mobiler osv. Det visade sig att det var någon elev som hade "tjuvstartat" larmet.. Så nu måste typ skolan betala massa pengar och vi kanske inte får datorer. Riktigt sur på den som drog igång hela fadderullan(fint ord:D)..



Idag hade vi läxprov:O På NO:n. Jag tror det gick bra, det kändes som om jag kom ihåg allt rätt men ibland kan man ju känna fel.. Hoppas inte det.

Efter skolan for jag, Amanda B och Selina till dagiset som ligger ganska nära skolan och hämtade Amandas underbara(vad är det med mig!!!) små syskon,heh. Sen for vi hem till Amanda. Jag råkade stanna lite för länge. Jag skulle varit hemma halv fem. Men kom hem halv sex. Oj. FÖRLÅT!!


Nu ska jag göra annat!!


Hejdå!


//M.M



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards