-

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna - 16 augusti 2010 11:17

Hej!

När jag började blogga hette det bloggagratis. Sen bytte det till bloggplatsen. SEn var det tvunget att vara reklam(-_-) som man måste betala för att få bort. Förra veckan stoppade dom dit en fråge ruta(bra), nu precis upptäckte jag att man kan svara på kommentarer, jaaa:D Och att man kan ändra färg texten! NICE :)

Bloggplatsen har blivit mycket bättre sen jag började blogga, och förhoppningsvis min blogg med:)

 

OMG.Idag började SISTA sommarlovs veckan.Oj Vad fort det går, det känns som om jag nyss åkte hem från skolavslutningen med tankar om att det var TIO lediga veckor framför mig. Nu är NIO av de TIo veckorna bortblåsta, det gick lite för fort. Men man säger ju att om det går fort så har man roligt:) Fast det går fort att riva av ett plåster och det är INTE kul. Och dessutom borde man dra ut på tiden om man nu har så roligt, istället för att låta det gå så jäkla snabbt:(

Men det är inget man kan göra åt det(tyvärr). Det bra med att skolan börjar är..

  1. Ridningen börjar!
  2. Jag ska (90% säkert) få en laptop!
  3. Jag får ett skåp, hehe;)
  4. Får gå syslöjd året runt!

Det med skåpet kanske inte var så himla kul men, lite roligt i alla fall. Men det blir också mycket nya saker. Så som att jag börjar på högstadiet, får nya lärare, svårare arbeten. Ja, typ det. Det är inte direkt dåliga förändringar, men det är i alla fall ... Förändringar.

HEJDÅ, OCH NJUT AV DEN  SISTASOMMARLOVS VECKAN!

 

Av Hanna - 13 augusti 2010 18:16

Hej!

Tänk att det bara är EN vecka kvar av sommarlovet. Läskigt. Huh.Men liite kul oxå:)


Idag är det ju fredag den trettonde :O Fast jag har inte haft någe oturm ingen alls faktiskt. Det har varit en bra dag idag. Just nu sitter jag och käkar en kinder milk slice. Den smakade inte som jag trodde men den eh god:) Jag fick den nyss av pappa(tack). den ser ut såhär:

Det går ju reklamn om den på tv. På reklamen ser den större ut än vad den är egentligen. Det smakar lite kanel typ..


Idag har jag varit på stan, köpte dock inget:( Nu ska jag nog ta och kolla in en ny video som john lagt in på youtube.

Hejdå!

Av Hanna - 12 augusti 2010 22:46

...boken nånsin är nu slut. Det ända jag inte gillade med den är att den tog slut. Ååh. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAh. Den är tom med bättre än (oj svårt att säga) HARRY POTTER!!! *garv* . men den är AS bra. vilken bok ere då?? Ljudet av ditt hjärta(eclipse). Jag blir alltid  så sur när en bra bok tar slut-.- Men det finns ju en fjärde iaf:D Lycklig igen.


Hejdå och godnatt!:)

Av Hanna - 10 augusti 2010 12:32

... har lyckats få en anledning till att ha en krage runt halsen,huvet, igen. Förra gången hade han ett sår vid svansroten som var djupt och lite infekterat. Då gick han på antibiotika och hade krage i tio dagar:s Igår kväll satt jag och såg på sex and the city (<3) med en halvsovande katt bredvid mig. Han såg så mysig ut att jag lyfte upp han, eller försökte. För när jag ska ta upp honom fastnar långfingret i något blött. Jag tittade och upptäckte att moses hade ett ganska stort sår i "armhålan". SUck. Blev väldigt rädd och orolig, Moses är typ som ett barn för mig(<3<3<3<3) och bad mamma komma. Klockan var typ 23.10 Mamma bedömde såret som fräsht och rent, vilket det är eftersom han mest troligt fick det igår kväll. Om han fått det tidigare hade jag/vi känt det eftersom såret sitter precis där man stoppar ena handen då man lyfter upp han. Så  Moses fick en tratt på skllen för andra gången i sitt liv igår. När tratten var på tvättade vi såret med nån saltlösning vi använt förra gången.


Jag lade mig och läste min bok(som heter ljudet av ditt hjärta).Efter ett tag hörde jag att han började kraffsa. SÅ jag letade uppp honom. Han satt fast i en trappa(med tre trappsteg)med sin tratt. Han såg så ledsen ut där han satt. Han fastnade ännu engång, 20 min senare. Då "visade" jag honom hur man gjorde och nu går det finnemang att gå upp för trappan;)


Kram och hejdå!

(ska göra ny header)

Av Hanna - 7 augusti 2010 22:53

... säga att jag skulle fara till Biskopen (en ö) och vara där tills på fredag(igår). heh. Det är anledningen till varför jag inte bloggat de senaste dagarna. Nu ska jag läsa tredje twilight boken, kommer inte ihåg namnet. Jag suger på att hålla reda på vilken bok som heter vad elr så har jag hjärnsläpp!


Godnatt gott folk!(haha)

Av Hanna - 2 augusti 2010 11:05

... vill jag baka idag!

Hej och välkommen till dagens första inlägg. Haha.


Skulle egentligen lagt in en annan mycke roligare video men vet inte riktigt om det skulle uppskattas av alla.. Iaf vill jag baka choklabollar. Fick bara lust till det helt plötsligt. Det ända dåliga med att baka chokladbollar är när man ska mosa ihop smöret med sockret, det är  tråkigt.


Det är konstigt att folk fortfarande läsrer min blogg efter ett så här skoj inlägg!!


Hejdå alla bästa läsare!:D

Av Hanna - 1 augusti 2010 18:19

Hej!( c-knappen ffungerar bara ibland, så ni vet:p )

För ett tag sen kom jag hem från Tomholmen, som är en ö i Luleälven:) Jag,pappa och John for ditt vid två-tre tiden(eller tidigare) och kom hem klockan 17.30 ungefär. När vi givk till hamnen hade vi alla sakerna som vi skulle ha med i en gammal cyckel kärra som jaoh John åkte i när vi var små. Men när vi kom tillbaka till hammnen från båten och skulle lasta i alla sakerna, då var den borta!! Vi letade ett tag men kom fram till att den var stulen. Pappa frågade en man om han hade sett någon som gick iväg med en cyckel blå cykel kärra. De hade han.. Det var tydligen två unga killar, på en moped som tagit den.  Den ena av killarna hade stoppa fast kärran på sin moped och den andra satt sig i kärran...SKIIIT IDIOTER!!! HOppas han rammlade ur..Blir SÅ arg  



Aja, nu ska jag skriva(visa)det som rubriken handlar om:)

Igår sms john till mig  att han, ville och Isac hade gjort en film.. Här är den:)  hahahahahahahhahahahahahahahhahhahaha.

Bra? Rösta iaf;)


Hejdå!

Av Hanna - 1 augusti 2010 11:44

Hej!

NU när jag skulle logga in märkte jag att det blev fel. Det ko upp något i stil  med "fel användar namn. försök igen" jaha, så jag skrev det igen, lite nogrannare denna gång. Så märkte jag att man inte kunde skriva bokstaven som kommer efter B i alfabetet. Så jag kan inte skriva oh elr okså eller missmusic!! Aaah, den började fungera igen!!! Det är sant den var faktiskt trasig eller något, var tvungen att kopiera ett C från en hemsida för att kunna logga in, haha;)


Hejdå!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards