-

Alla inlägg den 25 augusti 2010

-

Av Hanna - 25 augusti 2010 19:55

Det är skönt att gråta

Av Hanna - 25 augusti 2010 18:28

Hej!

För typ tio minuter sedan kom pappa förbi och pratade lite. Jag satt vid datorn. Sen ropade han på mig och jag fick ett rött paket!  Först fatta jag inte varför men efter två secunder kom jag på att det var Lovisa dagen! Och det betyder att jag har namnsdag!:) Tjoho!

Såå, vad var då i det fina röda paketet!? Det var ett jätte sött lejjon, alltså i tyg såklart. Tack pappa:* <3 Tyvärr är det fortfarande någon skit med Usb skiten så inga bilder..

Just nu sitter Lovisa som jag snabbt döpte henne till  ) på dator skärmen och tjuvkikar på mitt inlägg :O   Haha;)

 Imorse fick jag en ros av mamma som hon kuttat från våran ros som står på altanen, tack :* <3  

 

Idag på skolan har vi haft lite mer vanliga lektioner för igår fick vi mest mappar och böcker och sådana grejjor. Första lektionen idag tror jag var... SO ? Jag vet inte. Men vi hade SO två gånger idag iaf. Vi hade också engelska för första gången den här terminen. Vi fick typ skriva ett "brev" om oss själva till våran engelska lärare, Lena, så hon fick veta lite om oss. På svenskan fick vi skriva ett brev till oss själva, som vi skulle öpnna i slutet av nian. Det var faktiskt skit skoj. Ingen annan fick läsa det inte ens André, våran svenska(och gympa) lärare,så vi kunde skriva vad som helst i brevet till oss själva. Just nu vill jag verkligen bli en vetrinär eller barnmorska. Men vem vet, jag kanske ändrat mig om tre år. Hoppas inte det.

I slutet av dan skulle vi ha haft EV (elevens val) men eftersom vi inte har gjort våra val om vad vi vill göra under den timme fick vi se en film. Vi fick välja mellan skriet från vildmarken eller twister. Jag röstade på skriet från vildmarken och den vann! Men den funkade inte typ. Inge ljud. Så vi var tvungna se twister som handlade om några som forskade om tornados typ. Den var väl sådär, lite förutsägbar bara.

 

Imorgon har vi bla gympa och jag tror vi har språkval.

 

Juste glömde säga att jag inte kunde få upp mitt skåp idag för lås, eh, mekaniken hade nästan lossnat på insidan av skåpet. Och jag hade alla mina grejjer där!! Även mina skor. Den enda jag hade var mina innekläder,engelska mappen och pennfrodral.. Så vi hämtade vaktmästarn, som inte fick upp skåpet. Han skulle gå och hämta nått han kunde bryta upp skåpet med typ. Men jag prövade at vrida koden en sista gång medans jag tryckte så hårt jag kunde och då gick det upp, med möda. SÅ kom vaktmästarn tillbaka, skruvade fast låset ordentligt och nu har jag ett fungerande skåp igen, phu!!

 

Nu ska jag flytta röfven från dator stolen och göra något annat!

 

Hejdå!

 

//HLS

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards