-

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Hanna - 22 augusti 2010 22:05

Hej.

Ush. Jag har huvudvärk. Antingen är jag trött(knappast), nervös(troligtvis) eller små förkyld(nja?!?). Ush. Det här är det sista inlägget jag gör på sommarlovet. Det känns alltid lite ledsamt när lovet är slut, jag frågar mig alltid, "har jag tagit vara på  den lediga tiden?", "har jag badat nog mycket?", "skulle jag ha köpt den tröjan istället för den??". Det är väldigt djupa och känsliga frågor     .

 

 Ikväll har jag packat väskan. Eller packat har jag inte direkt. Jag vet ju inte riktigt vad man ska ha med!! Jag har tagit med mig en mapp, för jag gissar att vi kommer få mycket papper..  Ååh, det ska bli så kul att börja skolan (även fast det suger)! Jag ska ställa väckar klocka på sju, ja, jag har inte stavat fel. JAG SKA STÄLLA VÄCKARKLOCKAN PÅ FUCKING SJU!!! *host,host* Ursäkta *host,host*.

Det blir spännande och se hur länge det tar för mig att hitta AV knappen på helvetes uret. Men mest spännande blir det ju att se hur länge det tar att gå upp från sängen!

 

Jag ska se om jag hinner skriva imorgonbitti! Hoppas det:)

 

Men nästa gången jag skriver ÄR SOMMARLOVET SLUT OCH JAG GÅR I SJUAN!!!

 

Hejdå!

 

// Den dära Hanna

Av Hanna - 22 augusti 2010 15:07

En fråga.

 


, VAD HAR DU GJORT SISTA

 

SOMMARLOVS DAGEN?

 

 

 

Bara undrade.

 

 

 

//Eran Hanna(hah)

 

 

Av Hanna - 22 augusti 2010 14:38

Hej!

Nu är jag tillbaka efter ett gott fika i kyrk stugan. Jag skulle ha fotat och lagt upp bilderna men jag glömde. Faktiskt har jag nu en fungerande USB kabel!! Men istället för bilder från kyrkstugan lägger jag upp lite random bilder från stockholm:)

 

Kristineberg:)

  Kristineberg <3   Grönan :D   Kolmården (stavning?)   Kolmården(stavning?)   BIrka  

 

//Hanna

Av Hanna - 22 augusti 2010 11:02

Oj.

Oj.

Oj,oj.

Oj,oj.

Oj,oj,oj.

Oj,oj,oj,oj.

 

Nu är det sista sommarlovs dagen. Oj. Det här sommarlovet hat varit jättekul men också jättekort fast endå långt.

Igårkväll skulle jag försöka lägga mig tidigt men jag la mig vid tolv. Men jag ställde väckar klockan på 8.35 Duktiga mig:) Nu kanske jag kan lägga mig lite tidigare. Kanske. Troligtvis lägger jag mig vid elva och ligger och vrider och vänder på mig i nån timme. Så jag lägger mig nog rätt sent iaf. Det känns helt hemskt att behöva stiga upp halv SJU. Eller inte imorgon för vi börjar halv nio:o "sovmorgon"...

Nu ska jag göra mig iordning  och cykla in till kyrkbyn för vi ska fika blåbärs kaka i kyrkstugan, mumms    

Jag  blåbärs kaka.

 

Hejdå!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards