-

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna - 22 juli 2010 10:11

Hej!

Nu har jag äntligen lyckats norpa en av hotellets datorer så jag kan skriva lite:)


Vi kom fram till stockholm klockan kvart i tio. Sen åkte vi buss i typ 45 min till hotellet där vi fick ta vårat rum direkt vilket var skönt. Sen for vi och åt på Macdonalds, mumms. Efter det for vi till världens absolut bästa utomhus bad. Vi badade i säkert 90 min, var skit varmt.


Idag ska vi antingen fara på massa museer eller grönalund, vilket tycker ni???;)


Hejdå!

Av Hanna - 21 juli 2010 06:45

Hejs!

Eller hejdå, NU ska jag till Stockholm:) Eller vi ska snart fara till flygplatsen. Jag kommer inte kunna skriva på några dagar. Men om jag hittar en dator lovar jag att skriva lite:D


Hejdå och KraM!

//Hanna

Av Hanna - 20 juli 2010 14:07

Dagens låt idag blir med Queen, break free. Älskar denna låt!!

YOu have to love it!!!!!!!!


>Hejdå<

Av Hanna - 20 juli 2010 13:46

Hej!

Idag har jag inte gjort såå himla mkt. Jag vaknade klockan nio, steg upp en kvart senare åt ännu en god frukost på bron, dushade och gjorde ett inlägg. Har nu äntligen kommit fram till vad jag ska ta med mig också!!!


Efter morgonen bar jag och mamma en målar ställning tillbaka till Britt-inger som vi lånat den av. Ett tag efter det for jag till banken och fixa lite saker, hämtade bla ut mitt ID kort:D Kul!!


Efter det la jag mig i hammocken med min nya bikini, lyssnade på musik och kluddrade på ett papper:) SKönt.

<----Underdel på bikini.

RACE MARINE W H SQUARE PRT S10 PRINT<---------Överdelen på bikini. Shnygg;D


Jag, gissar att jag måste packa och checka att jag har alla kläder. Dessutom måste jag bestämma vilka böcker jag ska ta med till Stockholm..Svårt...

Av Hanna - 20 juli 2010 09:42

Hej!

När jag och Ida och Vikki bestämde oss för att bada en gång, upptäckte vi att det var kallare än vi trodde.Jag och Ida bestämde oss iaf för att bada, men Vikki var för feg :o

Men det slutade med att Jag och Ida bara stod och tjorvade i vattnet...utan att bada, sedan började Vikki kommentera vad vi gjorde samtidigt som hon spelade in det med min mobil.Och till slut, tja, ni får titta på filmen !;)


Hoppas ni tycker att det är kul Ida Och Viktoria, Vikki tjatade på mig att jag skulle lägga ut det tillochmed, hon säger nån gång i filmen också :) 


Hejdå! Kram!

//Hanna

Av Hanna - 19 juli 2010 23:47

Hej!

Sitter och ugglar framför datorn och sitter på youtube och klickade mig fram till denna lite, eh, udda kille.


Lite kul, men lite,tja, ofräsht..

Hejdå och godnatt alla!


(dissa mig inte för min barnslighet)

Av Hanna - 19 juli 2010 20:27

Hej!

John tyckte att dom här parodierna var skit roliga, så jag bestämde mig att lägga ut dom i hans ära!!

Och




Hejdå!


(tråk inläggs varning!!)

Av Hanna - 19 juli 2010 09:41

Hej!

Jag blev väckt av mamma klockan fem över nio! Alldeles för tidigt. Och jag gick upp nästan dirkt också. FAst jag la mig tolv så jag är utvilad:D Vi år frukost på bron. Mamma bakade igår så vi fick provsmaka morotsbrödet, som vart lika gott som det brukar, vilket är väldigt gott:) Sitter också och försöker ta reda på saker om SL access, tills vi ska till sthlm. Kommer nog vara lite tråk idag eftersom mamma sa att det var städdag *ryser*      


Nu säger mamma att jag måste skriva lista över vad som ska med till stockholm och sedan hämta kläder hos pappa, efter det ska jag bädda, vädra, städa och massa annat tråk... ;)


Hejdå!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards