-

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Hanna - 3 juni 2010 17:14

Hej!

Vet inte om jag ska kalla det dagens låt eller dagens video? Bedöm själva.

TItta på den iaf, skit bra gjort, rolig iallafall. Bra låt också.

Låten heter iaf take it off och det är kesha som sjunger.

Hejdå!

Av Hanna - 3 juni 2010 13:19

Hej!

Nu har jag kommit hem från stan där jag spelat på kulturens hus med orkestern. Man var väl lite nervös före man skulle börja, jag har ALDRIG "uppträtt" inför publik, om man inte räknar med skolavslutningar alltså;) Före vi spelade sjöng två tjejer och en kille spelade valthorn. Coolt,, VI i orkestern spelade 7 låtar. Först spelade vi davve biega, tutskovin polka och saksan polka. Paous. Nu grönskar det och reel. PAous. The irish washerwoman och tillsist ida's sommar visa.

Det gick bra, vi rockade fett!;)

Det var en kille från någon tidning som fotade mig :O  Skoj!  

Tänk om man hammnar i tidningen?! 


När jag kom hem åt jag lunch med mamma, plättar. Sedan satte jag mig här och skrev ett inlägg. Nu ska jag kolla lite bloggar och göra ett till inlägg!

Hejdå!

PS GRattis på 72-års dagen Rosa!


Av Hanna - 3 juni 2010 08:00

Hej!

Imorse vaknade jag typ vid halv sju. Först tänkte jag gå upp men då kom jag på att mamma, pappa och john var där ute med paket och sådant så jag fick vänta ett tag. Efter bara fem minuter hörde jag typ nnågot i denhär stilen "ska vi sjunga nu då?" sa mamma. "mm" sa P&J "123.."

Så kom dom in och sjöng ha den äran:DTihi.

Jag tänker INTE säga vad jag fått än! Eller? JO EN sak kan jag väl säga då, eller visa rättare sagt.

   Söt va?

Jag har velat ha den ett tag nu o¨sså fick jag den <3

Tjiho!


Jag ska vara ledig från skolan idag för jag ska på konsert och spela. EFter det är jag ledig hela dagen, nice,nice:D Jag ska spela på kulturens hus vid 11.10 tror jag. Mer bilder kommer troligtvis imorgon, på lite andra grejer alltså.


NU kommer lite bilder på det jag köpte igår.

      Alltså det var som ingen ide att fota tröjjan pga att den ser ut som ett lakan om man inte har på den. SÅ bilden på det där turkosa ÄR tröjan, men jag ville bara visa vilken färg den är. Det dåliga är att jag ska lämmna igen byxorna för jag gjorde ett par egna jeans shorts av mina gamla byxor, det blev snyggt!!!:D


Hejdå!

(till mig)

//Hanna

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards