-

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna - 1 maj 2010 17:03

HEJ!

Idag har jag inte sysslat med något särskilt faktiskt. Efter jag bloggat och datoriserat klart gick jag och dushade. Efter duschen läste jag ett tag i "när jag hör din röst".

Sedan klippte jag naglarna och målade dom.

Först målade jag ett lager med vitt sedan nått mönster ovanpå. Blev ganska snyggt. Jag är ju inte så duktig.

Efter jag målat naglarna började mamma baka kokos rutor till min födelsedag, viserligen är det i juni,, I kokosrutar ska man ha kokos och vi hade ingen så jag for till statoil i ösregnet.

Så här såg det ut på bron och uppfarten.

   <---Våran bro.

  

   Det bara rann vatten överallt!!!

  

Eehm, ett vatten fyllt hjul.


Direkt efter jag köpt kokosen for jag till MAXI för att köpa "penslar" som man har till tex ögonskugga. För penslar är bättre än sånadär vanliga "svamp" aktiga.

Jag skulle också köpa ett vanligt genomskinligt nagellack för det vi har har typ torkat ut eller något.

 Bilder på mina inköp...

       I påsen var den som blden längst till höger. Men man kunde ta lös själva borsten så den blev mindre och så kunde man stoppa i borsten i sen andra delen. Ingen bra förklaring dära men det är bara att titta på bilderna.Klicka för att förstora.

Den kostade bara 19:- på MAXI! Bar pris.


Mitt andra inköp var en liten större borste för den rosa var så liten.

      

Det var två i en typ. PÅ ena sidan en borste och på andra sidan en sån där annan grej som jag kallade svamp,haha.

Den kostade 29,50:- på Lindex.


Nagellacket köpte jag också på lindex för 25:-.

   Depend är märket på nagellacket.


På vägen hem blev jag ännublötare för det spöregnade som sagt var...

   Är det havet??


  

Nä, det var bara en sjö -.-


  

Det var definitivt stövlar och regnbyxor som gällde!

    

Nu ska jag göra något annat så, bye,bye!

Hejdå!

  



Av Hanna - 1 maj 2010 11:46

HEJ!

Nu kommer dagens låt!

Idag blir det *trummvirvel*..

Break your heart med Taio Cruz!

Skulle egentligen ta one in a million med Miley Cyrus men jag ångra mig. Mobba mig inte för att jag gillar EN låt med Miley Cyrus!


Hejdå!

  

Av Hanna - 1 maj 2010 11:02

HEJ!

Nu sitter jag här fortfarande nyvaken och lyssnar på Michael Jackson favorit låt , Smile. Jättebra.

Mamma väckte mig vid typ halv tio men jag är ändå trött. Och jag var ju inte uppe så länge igår. Vi var hos våra kusiner igår på valborg. Brasan var faktiskt lite mindre än den brukade men det går ju bra iaf.

Iallafall tog jag  många bilder. Men ni får nöjja er med några av dom!

      

Brasan. På den sista bilden hade dom precis tänt på den. David (min kusin) är med i skaoterna (stavning?) och var med och tände brasan.



    

Först en bild på mig med brasan i bakgrunden. Och som vanligt ser jag såå sur ut.

Sedan en bild på Alice (min kusin;)) som sitter på någon slags betong klump grej.

Senare gick jag upp på den och blötte ner mina byxor på knäna. ^~^

  

Det var en brygga en bit bort från brasan med den här skylten på..


Föresten Selina var också där så jag var med henne ett tag också. Vi gick till den här bryggan och såg skylten.


Men tror ni vi lydde?...

   Men selina då! Läste du inte skylten!  


Svar : Eh, jag såg den inte,hehe..  


Jag själv var mycket lydigare och stannade!

  

.. eller inte.. PS snygga stövlar va?? Nya DS


Efter ett tag gick vi hem till Kusinerna och skulle äte efterrätt.

Det var en jättegod en också!

  

Lingon parfä!! Och söt var den också! Smile!

När vi kom hem gick jag och la mig direkt typ. Jag läste inte ens!!


Jag är strax tillbaka med dagens låt!

Rösta,rösta,rösta på vilken blogg du gillar mest!!

Hejdå!

     

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards