-

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna - 4 maj 2010 16:07

HEJ!

Nu sitter jag med Hennas bärbara dator och ska blogga men jag måste gå för att jag har orkester klockan halv sex. Och jag måste äta före. Men jag skriver mera sen. Blir en liten överrakskning också!!:)

hejdå!

  

Av Hanna - 3 maj 2010 19:04

Hej.

Måndag har det hunnit bliva nu igen. Bliva, vad är det för ord? Nä nu tror jag Henna börjar ha rätt. Jag snackar rätt konstigt..


Skoldagen började med bänkboks läsning vilket var mycket tacksamt eftersom dom flesta är mycket trötta på måndagsmorgonar. Jag ha precis börjat läsa en ny bok på skolan som heter Sandor slash Ida. Den är bra hitills iallafall.

Sen jobbade vi med grupparbete ganska länge.

Efter lunchen ,som bestod av spaggetti och köttfärssås, redovisade vi våra arbeten. Det gick bra tyckte jag. Jag pratade högt och jag kunde läsa texten någorlunda bra iaf. Det enda som var dåligt var att Viktoria fnissade för att Gustav gjorde något och då trodde jag hon fnissa åt mig så jag skämdes och ibland när jag skäms fnissar jag  

Så det blev lite sluddrigt i slutet av texten  om The Empire State Building.

Men som sagt gick det ändå bra!

Nu ska jag käka jordgubs-paj för John har namnsdag.

Snart kommer det bilder och dagens låt! :)

Hejdå!

  


Av Hanna - 3 maj 2010 07:22

HEJ!

Väckar klockan pep vid halvsju och jag steg fakjtiskt upp direkt! Bra va?

Men det jag egentligen ville säga var ...


HAppy birthday to you, happy birthday to you!

Happy birhtday dear Amanda, happy birthday to you!


GRATTIS PÅ 13- ÅRS DAGEN AMANDA!  

Vet att du ville ha det grönt,,Men det blev sol iallafall!!:)

Så grattis,grattis..

HappyBirthday57.gif happy birthday image by mix111comYej!

Hejdå!

  

Av Hanna - 2 maj 2010 17:03

HEJ!

Nu kan man inte rösta något mer på vem som blir veckan blogg.

Såå, vinnaren är *stor trummvirvel*


www.juliaenander.bloggplatsen.se !

 

  

Hon vann med två röster över www.amandan.bloggplatsen.se 

Så grattis,grattis Julia!  

 

En ny tävling kommer om några dagar troligtvis, så ta chansen då att vara med igen!:)

Hejdå!

    

Av Hanna - 2 maj 2010 16:48

Tja!

Jag har varit på stan i två timmar nu. Först var det meningen att vi skulle hitta ett par på Stadium för det var något ta tre betala för två tjosan. Men jag hittade inga där men det gjorde mamma. Ett par skor hon ska ha på jobbet.

Sen gick vi till kappahl där jag prövade måånga klänningar.

Ingen passade bra på mig.

Sen gick vi till barnavdelningen men det ända jag hittade där var denna snygga hatt,haha. Ska jag köpa den?

       Jag själv tyckte jag såg snygg ut;)

Klicka på bilderna för att dom ska bli större.

Sedan gick vi till en sko affär i Shopping och där hittade jag dessa ur snygga skor som jag äälskar!

     Dom har ganska höga klackar som ni ser och då blir jag ännu längre. Men dom är Jättesköna, jättesnygga och jag kan gå i dom!

Problemet är att jag vet inte riktigt när jag ska ha dom. Det passar ju inte att ha dom i skolan kanske men på stan? Eller på någon fest? Skolavslutningen kanske?

  

Nä,jag vet inte...

I want them so badly it's my only wish!(eller nästan enda..en hund skulle sitta fint,,,Haha fattar ni??)

Hejdå!(snälla kommentera om vad ni tycker!)

  

Av Hanna - 2 maj 2010 13:01

HEJ!

Nu har jag spelat lite Cello och gossat med moses. jag har inte varit i stan ännu utan ska dit på typ en halvtimme ungefär. Nu blir det lite bilder från alldeles nyss. Först på cellon.   Fin...

Min läxa är jag gör så att blommorna blo-omar eller vad den nu heter.

Den ser ut så här:

     Inzoomningen är det svåra stället, hehe. Jag har ju inte spelat så länge så lite svårt är det ju. Man ska byta ställning helt med händerna. Man ska Gliiida ner med handen till fjärde läget. (eller var det femte eller tredje?)


Nu blir det lite bilder på Moses..

     Man måste ju strääcka på sig när man är så nyvaken.

     Moses poserar med "när jag hör din röst" Mina snyggingar;)

     Stilstudie...   Hur cool får man vara alltså? Haha;) Jag älskar min lilla misse.

  

En secund efter bilden ovanför vart tagen sprang han iväg mot viktigare ärenden än att posera för kameran. (han gick och åt-.- ^-^)


Tog också en bild på min vägg, skulle egentligen fotat hela rummet och visat hur det ser ut men det är lite stökigt just nu  

   Korgen är Moses:)


   <--- Jag i dopdräkt.:)

Jag fotar nästan allt.


Nu ska jag käka lunch som betsår av grillad kyckling med mögelosts sås och ris. Det är GOTT!Sedan bär det av till stan.Och när jag kommer hem därifrån Är röstningen avslutad och då ser vi vem som vinner veckan blogg tävling!

Så rösta nu bnär ni har chansen!!!


Hejdå!

  


Av Hanna - 2 maj 2010 10:32

HEJ!

När jag tittar ut genom fönstret ser jag en grå himmel och regntunga moln. Det är kallt ute och snön ligger kvar. Men ändå vet jag ju att det redan är andra maj.


Nä, vädret stämmer inte med tanke på vilket datum det är!

Jag hoppas bara att det inte är kvar snö i Juni! För jag vill kunna gå i shorts på min födelsedag iallafall!

Men man vet ju aldrig jag menar det snöade ju typ förra veckan >..<


Igår när jag skrev om när jag köpt smin k grejerna skulle jag lägg in en bild på kokosrutan mamma hade gjort och jag ätit, haha. Dessutom ser man lite av min "snygga" naglar. Rätt nöjd  

  


Igår ville jag pröva dom nya smink penslarna men eftersom jag redan var sminkad prövade ja dom på mamma. Hon blev jättesnygg!;)

Snyggare än vanligt,haha  


NU ska jag ta och sätta på mig lite finare kläder än morgonrock och sminka mig. Sedan är det stan som gäller!(och kanske nya converse!)

Hejdå!

    

Av Hanna - 2 maj 2010 10:10

HEJ!

Jag vaknade lite ledsen och arg för jag drömde att jag råkat tagit bort bloggen!

Usch, vilken mardröm..

Men som tur är var det bara det mardröm.

Nu har jag bestämt mig för vad dagens låt ska bli!

Det blir *trummvirvel*...

Over the hills and far away med gary Moore!!

Pappa visade den här låten för mg för typ 3-4 dagar sen och jag tycker den är jättebra! Håller ni inte  med?!  


Hejdå!

     


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards