-

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Hanna - 10 maj 2010 18:00

Hej!

Har precis avsluat städandet av råttburen och ska börja med läxan om Asien som är tills på onsdag.  Hoppas det går bra!

Vi skulle nog haft längre tid på oss men vi är ju lediga på torsdag och fredag! Tjihoo!


Nu kör vi lite hiss och diss!

För..

.....att vi är lediga torsdag och fredag.

......människans bästa vän!

.....fyller år snart

.......bloggen fyller år snart!

.......mig själv o.O Är så duktig just nu  Haha,ne skojja bara.


..tummen ner för...

.......längtan.

......*******

......att man fyller tonåring snart. Snart är man väl 90 år gammal.

.....råttkorvar.


Nu måste jag fortsätta med läxan sen blir det läsa av, vad ska jag läsaikväll?

den här...

?

eller kanske denna...

Svårt val.


Hejdå alla läsare!

  

Av Hanna - 10 maj 2010 15:30

HEJ!

Nu avslutar jag frågestunden och nu tänkte jag svara på de frågor jag fått in:)

Så här kommer dom...


Skickat av: "frågestund"

Fråga: Varför är du såå himmla konstig?

Jag vill ha ett svar, det är ju frågestund!



Svar: Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt! Jag är nog bara så här, mig själv alltså. Och jag tycker man SKA VARA SIG SJÄLV och ingen annan, Så deal with it!


Skickat av: "frågeställarn"

Fråga: Hur många godisar äter du per dag????



Svar: Just nu, inga jag har ju godislöfte;)

Men annars är det väl någon godispåse på helgen som gäller. I genomsnitt kanske 1-2 godisar per dag. Men som sagt. just nu har jag godis löfte för att tjäna lite pengar.


Skickat av: "Jenni :)"

Frågor:

  1. Minns du något minne av mig, berätta :D
  2. Saknar du mig?
  3. Hur länge har du ridit?(:
  4. Är det någon i eran klass som slutat mer än jag?:)
  5. Vill du ha en egen häst någon gång?=)

Svar:Inna alla svaren kommer vill jag bara säga att Jenni gick i samma klass som mig tills trean då hon flyttade. Vi var typ bästisar då ;)

1. Svar: Jo, jag minns massor med grejer. Men en sak minns jag nog mäst. På dagis fanns det en träd vi en stenmur som vi kallade "vårat" träd. Vid trädet fanns det en "rutchkane sten" som vi "åkte" på ner till vår slags kojja bredvid  trädet. Jag minns också att vi alltid brukade hälsa på en gubbe som gick förbi ganska ofta;) OOnär vi gjorde våra alidå lka "john-fällor" ,haha.
2. Svar: Jo, ibland, vi var ju trots allt bästisar =D

3. Svar: Inte så länge. Jag har ridit sen i hästas någon gång och när jag började var jag skit skrajj fört hästar!

4. SVar: Nej, det är ingen som har slutat mer än du. VI har istället fått 4 bya klasskompisar. Först Amanda B, sedan Linus, Sedan Elliot och nu i sexan William. Så nu  är vi lite fler killar i klassen;) *pust* Haha:D

5. Svar: Njao, inte vad jag känner nu iallall. Lite FÖR mycket jobb. En hund däremot skullle vara nice.

Kram på dig Jenni!:)


Skickat av: "Fridan"
fråga: Favorit filmer?:):)


Svar: Hmm, har sett måånga bra filmer men dom bästa är nog Forest Gump, Avatar, 2012 och australia. Alla super bra filmer!


Nu ska jag ta och göra annat men kanske skriver senare, beror på om jag hinner.

HEJdå!

 



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards