-

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Hanna - 9 maj 2010 16:26

HEJ!

Upptäckte just att jag nu har fått sammanlagt 100 kommentarer och det måste ju firas  på något sätt? Nä, ingen stor grejj men tack till alla som kommenterat och fortsätt med det ;)


En stor kram till alla!  


Förra inlägget skulle egentligen blivit lite längre men mamma ringde och undrade vars jag var. Tydligen var det meningen att vi skullit fara till Lisa och Annette klockan 11 så jag slängde på mig kläderna lite snabbt. borstade håret och tänderna Hoppade ner för trappan och trampade iväg på cykeln mot mamma. Sedan hoppade jag och mamma in i bilen och körde mot Annette och Lisa.

Genast fick man ett glatt mottagande av Milo som blev alldeles  till sig och viftade på svansen så hela han skakade. Om ni inte förstått det än är Milo en borderterrier. Sedan kom Lisa och Annette och så fick dom sina presenter. Annette fick en scarf och Lisa en tröjja.

Så efter att vi hälsat klart gick vi in och satte oss att prata jag och Lisa. Milo hoppade upp i mitt knä och började låta som en gris och sedan vet jag inte vad han gjorde.. Han  hoppade och pussades och tjorvade som tusan. Han är bara för söt  


Sen åt vi mat, jag åt inte så mycket för jag var inte så hungrig, men det var super gott:)

Efter det gick jag och Lisa ut och gick runt typ fem varv runt deras gård, dom bor på landet. Vi satte oss och pratade på deras altan länge och väl. Före det gick vi typ in i deras växthus. Där var det skönt och grönt..     Lisa och några plantor, heh.


Efter ett långt tags diskuterande om hästar, hundar och mammor gick vi in igen och fortsatte prata. Det är typ allt vi gör nu för tiden!!

Inne igen passade jag på att fota milo vilket inte är det lättaste eftersom han rör på sig konstant.. Men några halvbra bilder blev det väl!

        En riktig sötis är vad han är   

JO , en Milo skulle alla ha.


Igår åt vi grillat kött, och skivad bakpotatis som man stoppar i ugnen med olivolja och vitlök på, gott. Till det var det grön sparris, körsbärs tomater och bea- sås. Gott !

  Om ni inte var hungriga, så blir ni det nu.


Min godiga tallrik med mat.


Efter maten igår gick jag ch john ut till lekparken precis utanför våran lädenhet och tjorvade och fotade mycket. Vill lägga in ALLA bilder men de skulle ta en evighet så bara några blir det

  Båda lika tomma;) Haha. nä den till höger  är lite smartare.

 

Erkänn sötis? ^^

Vi flummade lite granna.

  John+fotboll=FLÄSKLÄPP...

Jo jag fick faktiskt det.. Inte med flit såklart, men AJ!

  Vad skådar jag?

  I'm was so awesome until it happened..

  ...

Jag ramlade.


John satt vid datorn innan vi gick ut och då fixade jag hans frisyr lite finare. Han märkte typ inget o.O

Så här snygg var han.

  Yes!

Butterflys usualy are in your stomach...


Hejdå!

 



Av Hanna - 9 maj 2010 10:34

  Hej!

Igår var det en sådan där perfekt dag som man inte vill ska ta slut, men det är sådanna dagar som alltid lyckas ta slut alldeles för fort och då får man bara hoppas att nästa dag blir lika bra:)


Egentligen gillar jag inte söndagar för då vet man alltid att nästa gång man vaknar är klockan halv sju en måndags morgon. Och sedan är det en hel vecka kvar tills det är helg igen.


Söndagar kan trots allt dåligt bli ngt roligt, som idag. Jag och mamma ska fara och häsa på min(a) tremening(ar) och mamma sin kusin. Vi träffar dom inte såå ofta så det ska bli roligt


Läs det här:


En vestenkalpig unsdernöking gjord vid ett untivseriet i Enlgand har
visat att utfiall de två fösrta och de två sista botskevärna i alla
orden i en text är ritkigt plessarade, spelar det liten roll i viklen
orgnindslöfjd de övirga boskvätrena i orden kommer. Tetxen är fullt
läbsar t.o.m om de andra bokestävrna kommer hullorebmuller! Detta eftorsem vi inte läser varje enkisld botksav, utan ser bidlen av ordet som helhet.  Inresstant!



Fattar ni? ,`)

Om ni fattar så fattar ni om inte så är det synd för det är lite skojj;)

hejdå!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards