-

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Hanna - 7 maj 2010 19:32

Hej

Jag har just upptäckt att min fantai är så särskilt bra, jag kommer inte ens på någon rubrik, herregud. Vad beror det? Att jag blir 13 snart? Nä, är nog bara lite ofantasifull just nu..


Fredag idag, skönt med helg. Sitter nu och lyssnar på Eminem. Han är faktiskt bra. Faktiskt.


NÅGON ANNAN SOM HATAR REKLAM PÅ SPOTIFY?


Lena är fortfarande bortrest vilket suger för jag gillar inte att ha vikarie. Per är inte dålig men, ja, jag gillar Lena bättre.

VI har haft Afrika läx provet idag och det gick ju bra, jag kom ihåg alla länder och huvudstäder! Nu får jag bara hoppas att jag inte har några stavfel!

Annars blir det nog MVG! Tjihoo!


I slutet av dagen hade vi klassens aktivitet, fotbollsmatch och brännbolls match. Första saken not so fun andra däremot skoh,skoj. Men nu har jag ont i hälen . Där fick jag för att jag sprang:s

idag for vi till pappa för det är ju fredag, det var kul för jag har inte träffat pappa  på typ hela veckan pga att han varit iväg med jobbbet:)

Så kul att komma hit  


Vi käkade räkor till middag det var gött! John skulle sova hos någon kompis som dom kallar Limmen. Så bara jag och pappa ikväll, vi ska typ se Avatar, sköjigt, skojigt!


Efter maten gick jag ut i solen och funderade och tänkte. Skönt med lite egentid ibland:) Det behöver ju alla, ellerhur.


Nu har det bytt låt till en lite annan musik still, haha. Billy Joel med uptown girl lika bra är han som eminem! JOrå, jag gillar mycket olika musik slag.


Nu ska jag vara lite social så jag säger hejdå för ikväll och syns imorgon!

Bye!

   <---sötisen.



Av Hanna - 7 maj 2010 07:30

HEJ!

Idag ska jag ha läxförhöret om Afrika. Jag kan det bra nu men ibland blir jag nervös och då glömmer jag allt jag tränat in! Hoppas det INTE blir så. Jag satsade på MVG och jag hoppas att jag kan ffå alla rätt, hoppas, hoppas, hoppas.Så önska mig lycka till! :)


Men nu ska jag dra mig till skolan via cykel..

Hejdå!

  

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards