-

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Hanna - 5 maj 2010 15:55

HEJ!

Nu har jag varit hemma ett tag och gjort precis ingenting förutom att tänka och fundera över saker som måste lösas.

Jag HADE tänkt fara och jogga efter skolan men jag är så J**** trött..

Behöver vila lite granna.

Idag har vi haft parallell  klassens lärare, eller rättare sagt hon har varit med sin klass och stuckit in huvudet i vårat klassrum typ två gånger.

Vi i klassen håller på med ett enskilt arbete om olika länder. Jag tex jobbar om Mexico. Mexico har väldigt intressant historia vilket glädjer nig eftersom historia är ett av mina favorit ämmnen, såå interssant och kul att läsa!

Vi började se en film om mindre asien, eller Turkiet som var ganska intressant.

Men det var det bara jag som tyckte. När det var typ fem minuter kvar slog LÄRAREN av filmen och sa : "tycker inte ni att filmen var tråkig?"

"Jooo!!" svarar alla.

"jamen, då slår vi av den!"

Och det gjorde hon!? Bara jag som blev sur..


Sen tog jag några foton när jag jobbade om Mexico.(heh)

  Men jag sov inte iallafall..

  Från vänster,Amanda, Björn, Viktoria:)

Jo, också villiam är med på bilden!:)

  Ammi,vikki och Björn.


  Asså det är många bilder på Viktoria för att hon sitter mittemot mig.


  Jo, nu hittade jag bilden på Henna och Ida när vi pluggade på om Afrika!

Asså, skratta inte åt dom. Dom ser ut så här på riktigt. Acceptera dom för de dom är!

(fixade dom i paint)


Idag hade vi också klädsim vilket är tyngre än man tror! Det går såå söligt när man simmar! När man tar av sig dom drunknar man nästan(eller inte) och när dom väl är av känner man sig naken. Fast man är ju inte det. Man har ju bad kläder;)

Förra gympan fick vi börja med att ta ett sim märke. Jag han klart med allt man skulle göra förra lektionen och allt man skulle göra denna lektion. Såå, jag fick göra det jag ville i typ 15-20 minuter  Tjoho!


Franskan vi lär oss börjar faktiskt gå bättre nu! Jag kommer faktiskt ihåg några saker! Je prends un cafe, siv vouz plaît.  Okej jag kanske inte kommer håg något alls men något i den stilen är det iallafall. Idag skulle vi läsa upp en dialog för hela franska gruppen! Läskigt men jag klarade det ganska bra!

Jag skulle säga två meningar/ord.


1. Je prends un cafe, siv vouz plaît.

2. Garcon?


Så, felstavat. Men det första var iallafall Jag vill ha en cafe, tack.

Och det andra var kypare. Haha, nä så bra är jag inte ännu!


Salut!(hejdå)

 

Av Hanna - 5 maj 2010 07:29

HEJ!
Ville bara passa på at skryta lite och säga att jag ääägeer på allt från matte till fotbolll!

-.-

Nä, så skulle jag aldrig skriva! Dessutom stämmer det inte,haha;)

Titta på inlägget under detta så fattar ni varför jag skrev såsom jag gjorde...


Onsdag!
Idag är det onsdag. Idag ska vi ha parallellklassens lärare. Idag är musik. Idag är det klädsim. Idag är det franska. Idag ska jag jogga. Idag ska jag träna som tusan på läxan. Idag är det onsdag...-.-


SOm sagt har vi klädsim vilket är skoj och  roligt(samma sak). Dessutom slipper man gå i bikini. Yes!


Nu måste jag gå till skolan och jobba matte, ha musik, ha klädsim och ha franska.

Hejdå!

  

Av Hanna - 5 maj 2010 07:20

Svar till idiotisk kommentar: Hej, ska svara på kommentar till någon som döpte sig till "lite för mke". "lite för mke" , du/ni tycker att jag skryter när jag varit och joggat och jonkat. Men herregud, jag slår vad om att du minst fem gånger skrytit i ditt liv! Dessutom får man väl vara stolt över sig själv? Jag Har inte det bästa självförtroendet i heeela världen och jag tycker att jag var duktig som typ for och joggade. De är okej att vara stolt över sig själv! Jag försökte inte skryta!! Och om du nu tror att jag är så jäkla bra på fotboll så ska du veta att jag suger och bara kan jonka 6 eller 7 gånger!! Jag tyckte jag var duktig för att jag tyckte det var ROLIGT att hålla på med en fotboll inte för att jag var bra! Jag har ALLTID hahat fotboll och nu när jag tycker det är liite roligt att typ jonka eller passa ellr liknande så kommer du och förstör...-.-


Hejdå!

(kommentaren är till inlägg som heter STOLT!:)  inte SKRYT<3 )

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards