-

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Hanna - 4 maj 2010 19:41

HEJ!

Jag vet att jag igår skrev att jag skulle lägga in bilder efter jag ätit tårta. Meen det gjorde jag inte utan istället gjorde jag en film på windows movie maker, vilket blev lite flummigt. Men det är roligt+att jag vill lära mig det.

Så dom bilderna får ni nog aldrig se. Kanske drar fram dom någon gång men inte nu.


Idag är det tisadg men av någon konstig anledning har jag trott att det varit onsdag även fast jag visste att det inte var gympa idag.(Jag har alltid gympa på ons.) Så jag trodde det var torsadag i morgon och blev stressad eftersom jag inte tränat på våran svåra läxa så superjättemycket. Våran läxa är ALLA afrikas länder och huvudstäder.

Det enda jag kan är typ att Tchads huvudstad är N'djaema. Vet inte riktigt om stavninngen blev rätt..


Efter skolan var jag med Ida och Henna och vi tränade på läxan.

Så här såg dom ut när dom tränade förfullt..

  

Asså,,, Jag hade faktiskt en bild. Men Jag hittade den inte! Men den ovanför är söt iallafall:)


Efter jag varit med Henna och Ida åt jag middag och sedan for jag till orkestern där dessa bilder togs:
      

Min fina Cello. Idag fick jag också spela melodi istället för bara stämma. Det är VÄLDIGT tråkigt att bara spela stämma, lite för lätt faktsikt.

Så det var roligt att få göra något som omväxling!;)

Det gick bra dessutom!!


Jag fick stå och vänta på mamma ett tag innan hon kom och hämta mig och medans hände detta...

     Jag fotade två oootroligt snygga bilder på mig och mina skor.

   Jag fotade en tall.


Och..

   ...så sprang en hund förbi lite snabbt. Vilket intresant liv jag har  (*-*) :)


Men nu dags för överraskingen jag skrev om!

*trummvirvel*

 På rasten var jag med Henna, Vikki, Ebba och Jennifer och jag JONKADE!!!

Och dessutom tyckte jag det var kul!

Nää, tänker ni, tyckte Hanna det var kul att hålla på med en fotboll?!

Men jag har bevis!

   <---Jag.

   <---Min hand+fotboll.

   Jag+fotboll.

   Bilden är suddig för att Henna sparkade bollden mot mitt face typ och jag höll i mobilen, så jag typ hoppa iväg,haha;)


NU måste jag gå iväg och plugga på om Africa igen  .. Måste lära mig vad Zambias huvudstad heter och vart det ligger.


PS Varit och joggat idag, går faktiskt bättre en första gångerna! Därav "stoltet":DDS

(försök klå mig gurra!)

  

Av Hanna - 4 maj 2010 16:07

HEJ!

Nu sitter jag med Hennas bärbara dator och ska blogga men jag måste gå för att jag har orkester klockan halv sex. Och jag måste äta före. Men jag skriver mera sen. Blir en liten överrakskning också!!:)

hejdå!

  

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards