-

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna - 7 april 2010 09:38

Hej!

Det här är nog det tidigaste inlägget jag någonsin skrivit tror jag. Jag ska vara borta till klockan tre typ så inga inlägg tills dess. Jag ska fara och åka slalom med min tremäning och John idag,kul.

 

Hans pappa kommer och hämtar upp mig och John vid halv elva tiden så det är ju snart typ. Vi kan inte vara så länge för John har fotbolls träning klockan 16.00 och då måste han ju byta om före.

 

Nu chattar jag med Ida och äter ett choklad ägg som jag fick hos farmor igår (tack!).

 

När jag kommer från skidbacken ska jag städa Lexus bur. Och sedan blogga eller tvärtom.

 

Ne,nu måste jag ta och sluta blogga!

Hejdå!  

Av Hanna - 6 april 2010 21:07

Hejsan!

Nu har jag nyss kommit hem från farmor. Hos farmor fikade och pratade. Efter ett tag gick jag och John ...

 

AAH!!!House har börjat HEJDÅ!!

  

Av Hanna - 6 april 2010 16:24

Hejsan!

Idag har jag och john varit "ensamma" hemma. När vi är det blir det oftast ofrivilligt slappar dagar. Därför är det här mitt första inlägg för dagen.

 

Som sagt har detta varit en slappar dag och därför har inte så mycket hänt och då finns det inte så mycket att skriva om;)

Det ända möjliga är att skriva om någon konstig börsmoothie jag och (mest jag,,) John gjorde idag efter lunch.

 Den betsod av diverse saker vi hittade i frys,kylskåp och skafferi.

  • Hallon.
  • Rödavinbör.
  • Någon tropisk fruktmix på burk.
  • två isbitar.
  • Tyck inte jag är konstig nu,lite av gårdagens Hemmagjorda vinbärskräm,,
  • Liite socker.
  • Och vanilj socker.

Sen mixade vi allting till en röra och hälde i två stora glas. Vi rörde (eller jag) ner lite mer socker för att det blev lite surt.

Gott var det iallafall och lite nyttigt,jämfört med allt påskgodis åtminstone!

 

Detta är mycket nyttigare än...



Än detta...

 

 

Eller? Visst är mörk choklad nyttigt? Jo,det är det nog. Nästa helg ska jag nog köpa mörk choklad istället för ljus..

 

Nu väntar jag på att pappa ska ringa och när han gör det ska jag fara och städa Lexus bur,,

 

Hejdå!:D

 

  

Av Hanna - 5 april 2010 16:21

MEDELANDE!!

 

 Pappa om du lääser det här kommer jag och städar buren imorgon kväll!(om du innte är hemma på dagen förstås)

 

 

 

Hej!

Som jag skrev har jag varit med David(11) och Alice(7) idag,mina och johns kusiner vi har först varit ute och "lekt" i snön,vi gjorde "grottor" och ahde kul. När vi  kom in såg vi en film,en tecknad. När den slutade såg jag att det var en Tv-serie som jag typ nördar lite grannn;) (sex and the city,heh)Men det var ju inte rätt tillfälle för det. Det har blivit att jag följer det eftersom det är varje dag efter skolan och när jag äter mellis (jag äter framför tv:n) och det är det ända som finns att se då.

Ja,nu vill j´John sitta vid datorn men först ska jag lägga in några utube klipp från bla sec and the city.

 

Hahha,lite dåligt ljud.. Det här var dagens avsnitt;)

 

Det här är thats 70's show.. Det ÄGER!

Family guy=alltid lika kul:)

Hejdå!:)

  

Av Hanna - 5 april 2010 09:36

Hej!

Idag vaknade jag ungefär kring nio. Lite för tidigt alltså.

Inatt har mina och johns kusiner sovit över hos oss. Alice sov i mitt rum och David i Johns rum.

 

Skriver mer sen.

Hejdå!

  

Av Hanna - 4 april 2010 13:19

Hejsan!

Nu snart ska jag ut och åka skidor med mamma och john,igen. Det var lite kul i kyrkan. Man fick godis efteråt som några ganska små barn delade ut:) Man fick oxå saft eller kaffe och kaka.

 

Vi var ju och åkte sidor i förgår också och jag tog 4-5 bilder då.

   En ganska ful bild på mig.

  

Vädret gick från soligt och klart till mulet ganska fort. Men jag tyckte det såg ganska vackert ut. Det gick inte att fånga på foto.

   Osså en bild på John:)

 

Hejdå!

  

Av Hanna - 4 april 2010 09:58

Godmorgon!

Ännu en dag har börjat! Solen skiner      inte utomhus..

Dagens schema blir detta:

  1. Blogga.
  2. kläpå mig borstahhåret,tänderna och stoppa på lite smink.
  3. Gå till kyrkan,, -.- suck..
  4. Fara på någon utflykt mamma planerat:)
  5. Äta godis.
  6. blogga.
  7. Äta middag.
  8. Vara med kusinerna David och Alice som ska sova över ikväll.
  9. Se wipeout/ballar av stål/parlamentet.
  10. Blogga!!(om jag har tid!)
  11. sova. 

Nummer ett är snart avklarad. Jag ska försöka göra tre inlägg per dag,iallafall på helger och lov. Syns snart!

 

Hejdå!

  

Av Hanna - 3 april 2010 19:51

Hejsan!

I mitt förra inlägg skrev jag att det skulle komma fler bilder,och det gör det NU!

PS jag skriver inte text till varje bild med texten till bilden är Under fotot inte över:) Svårt att fatta? Jag är inte så bra förklarare..

 

  

Det började med två personer.. Hanna och John. Och det slutade med det här...

  

Jag hoppandes ner från taket!!

   Lite gympa moves från john;)

  

Aaaah!!SKILLS FRÅN MIG!!

   Kanonkulan,,från taket!

  

Vems huvud är av cuttat??

   Karate! och vad hände sen??

   Tjong medaljong!rakt ner i snön!!

  

Vilopaous,, På den här bilden ser ni också hur vi kom upp på taket.

   John vilade också. På något konstigt sätt(inte för at tmitt var så vanligt)

  

Åååh,eh vi inte sååå söta,haha.Vi hittade några stenar och hips vips fixade vi en bakgrundsbild till mammas dator på jobbet,haha  

   Skulle stoppat en stolpe under...

   Från högsta punkten på huset!!

  

Från framsidan!!(förlåt mamma,meen vi VAR JÄTTE FÖRSIKTIGA!!;))

   Nice!!

  

 

 

Nu kommer sista bilden..

  

Det började med oss och slutade med oss!

Vad roligt vi hade alltså!

 

Hejdå!

 PS Har fått mitt efterlängtade påskägg;)

  


 

 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards