-

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna - 10 april 2010 11:38

Cykeln har idag fått komma fram ur det 75:ans mörka föråd! Min cykel alltså. Just nu är jag hos mamma och bloggar även fast jag bara skulle hämta USB kabeln. Jag blev så sugen på att blogga så jag kunde inte låta bli.Haha..

Självklart cyklade jag hit. Jag vvar ju tvungen att pröva cykla och se om jag fortfarande kom iåg hur man gjorde. Och lyckligtvis gjorde jag det. Som vanliggt alltså. Man får världens vår känslor av att ta fram cykeln och av pappas nya fina rosa skjorata han fick av mig och john i födelsedags present.

Längtar bara tills all snö är borta och sommaren. Just nu är snön bara borta på vägarna.


Nu vill jag säga en sak till dom som läser min blogg:

Snälla, söta, rara läsare, ni kan väll snälla komentera lite granna? Skulle bli så glad då!

 

Uppdaterar senare(kanske lite vårbilder!)

  


Av Hanna - 9 april 2010 22:14

Hej!

I mitt förra inlägg skrev jag om new moon. Men en av dom bästa sakerna med new moon är ju faktiskt(lol) ...:

   Jag fixade den lite på picnik.. Men håll med om at han ä lite snygg;)


Aja,nu ska jag nog gå och lägga mig. Såå,trött,gäsp.

Hejdå!

  

Av Hanna - 9 april 2010 21:27

Hejsan!

Idag fyller ju pappa år,så pappa,jag och John for till Maxi och köpte en tårta som var jättegod.Det var en hallon tårta. Sen for vi till farmor och fikade tårtan med henne. Det var roligt,och gott;)


I mitt förra inlägg skrev jag ju att jag och pappa och John skulle fara och bada. Men John var för trött för att hänga med så jag och pappa for själva. Somvanligt hinner pappa ut ur omklädningsrummet före mig,,Även fast han sa att han hade bastat länge. Jag batade i typ 4-5 minuter. Inte mer. Före badet gick jag förbi bibblan ( I <3 bibblo ) Och skulle låna om en bok jag har i skolan (percy jackson,född till hjälte  MKT BRA) så det gjorde jag. Jag passade också på och fråga om boken "när jag hör din röst" av Stephenie Meyer hade blivit tillbaka lämmnad. Jag har stått i kö på den i typ två månader! Och gissa om jag blev lycklig när den fanns där! Så här står dt på baksidan:


"sluta genast,Bella!"

Mina muskler frös till is. För det var inte Jessicas röst som tillrättavisade mig den här gången. Det var en ursinnig röst, en välbekant röst, en underbar röst-len som sammet, trots at den var så upprörd.


Det var hans röst-jag var noga med att inte tänka hans namn-och det förvånade mig att ljudet av den inte slog omkull mig och fick mig att krypa ihop på asfalten i plågad sorg. Men jag kände ingen smärta, ingen alls.

 

I samma ögonblick som jag hörde hans röst klarnade allt.

 

Aaah,vad bra!! Och det är bara baksidan! Det här är ju andra boken som handlar om Edward och Bellas kärlek<3 Och jag såg andra filmen igår,new moon. Som var SÅÅ bra. Fast jag kan säga at John och pappa inte var liika förtjust som jag i den. Men jag började nästan gråta. JAG REKOMENDERAR ALLA ATT SE DEN!


Ikväll kom mamma hit och vi åt ost. Alltså inte typ hushålls ost eller goda ost. Men vi åt Brie ost,grön mögel och allt möjligt. Till osten hade vi såklart kex och druvor och päron+en banan. GOTT!

 

En bild,new moon:

Liite snygg kanske?? EYE CANDY!! ;)


Hejdå!(och godnatt)

PS.Kanske ska börja video blogga,om datorn pallar det asså.

  


 


Av Hanna - 9 april 2010 15:23

Hej!

Innan jag skriver något annat vill jag bara säga grattis på födelsedagen pappa!



Nu ska jag typ fara och bada med pappa och John men före det läste jag lite i en tidning om,ja,gissa vad? Hundar;) Tidningen köpte jag för typ två två timmar sen på Maxi.(den heter "härliga hund")


Hejdå!

(skriver mer sen)

  

Av Hanna - 8 april 2010 20:39

Hej!

Nu har jag precis ätit klat maten. Pappa grillade maten idag och det var sååå gott. Det är fortfarande jätte snöigt ute men pappa grillade på balkongen. Det blev jättegott! Man börjar faktiskt längta till sommaren ännu mer än vanligt,ja man börjar nästan tro att det är sommar!Men tyvärr är det ganska länge kvar  

I

sommar..



Ne nu ska jag ta och sluta längta efter sommarn och börja längta efter hund igen,,


Hejdå!

  

Av Hanna - 8 april 2010 15:02

Var bara tvungen att lägga in dem här urgulliga videon!:)

Tyckte det påmide om moses;)


Hejdå!!


 

Av Hanna - 8 april 2010 13:17

   Hejsan!

När vi var i slalombacken igår var det nästan inget folk. Och om det inte är någon där blir det mycket att åka oxå eftersom det inte finns någon särskilt lång kö. Det ända dåliga var när vi träffa några allt för kaxiga småbarn som envisades med att jag kastat liften på en av dom (vilket jag RÅKADE göra)  Man försökte väl hålla sig lugn och säga at jag inte alls gjorde det med mening och ursäkta sig men särskilt en av dom envisades med att jag gjorde det med mening och sedan slängde han johns snowboard under en bro. Då blev man ju något arg och skrek och svärde lite granna.. Men ÄNDÅ,han slutade inte ham fortsatte och fortsatte. Efter ett tag sa han såhär till mig:

"jag ska fan göra ngt åt din brorsa"

Då svarar jag:

"om du slår honom slår jag dig!!" Det kanske var lite omoget men var ju rätt arg för tillfället.

Han fortsätter och säger:

"asså jag tror inte du kan det,,"

"hurså??" Undrara jag.

"Jamen,du är en tjej,,,"

"SKA JAG BEVISA DET???" Det där var ju också lite omoget av mig men han hotade ju med att slå john! Dessutom,bara för att jag är tjej betyder det inte att jag inte kan slåss! AAAH! gu vad arg jag var. Dessutom gick den här killen i trean och hans kompis i fyran   

 

Så efter ett tag åkte vi ner och ställde oss i liftkön. Och när jag är arg blir jag vääldigt okoncentrerad och därför kunde jag inte ta liften.. Skämmigt.. Dessutom skrek jag typ as högt när jag missa den,tur att det inte var  lång kö. Nää,huvva..

 

Sen for jag och mamma på stan och fixade,hrmm,saker+så att jag fick gratis sms!!Najjs:)

Klockan åtta den kvällen gick jag till Ida men vi gick direkt till mig och spelade kort. Vi spelade Stress och något annat spel jag inte minns.

Senare sov jag hos Ida. Men jag blev väckt av Ceasar som nosade och strök sig i mitt ansikte för att han ville bli kliad. Ceasar är en hund som Ida ibland får ta hand om.

Ceasar är av rasen Cavalier king charles spaniel som jag verkligen GILLAR!

Dom ser ut ungefär så här:

Fast Ceasar är lite ruffsigare och större. Jag och Ida steg upp 7:20. Gäsp..

Vi åt frukost och sen spelade vi ett jätte roligt spel på Idas wii som jag tror heter "just dance". Men är inte säker. Det går iallafll ut på att få så mycket poäng som möjligt. Och som det hörs på namnet dansar man:)

 

Hejdå!

PS.Imorgon fyller pappa år!!

  

Av Hanna - 8 april 2010 10:02

Hej!

Igår skrev jag bara ett inlägg och det var vääldigt dumt.. För jag har ju sagt att jag ska försöka skriva tre stycken. Men detvar för att när jag kom hem från slalombacken for jag på stan och blablabla..


Igår kväll gick jag till Ida och det är där jag är nu.asså jag sov över här. Jag vaknade av att Ceasar nosa mig i ansiktet,då var klckan typ halv sex. Mysigt.. Fast jag somnade om förstås:)


Skriver mer sen!

Hejdå!

 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards