-

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Hanna - 21 april 2010 20:47

Hej!

Jag,Jennifer,Henna och Ida tog bussen in till stan  för vi skulle se "the bounty hunter" !!!!

Vi hade tänkt gå igår men det blev inte. Så ikväll blev det istället,, och gissa hur många som också planerat att se bio ikväll?

INGA!

Vi var helt själva i salongen och jag erkänner att det blev gaanska mkt spring,faktum eh att vi lörde jaga. Man blev lite hög på allt socker;) Inte jag då för jag åt inge godis,men drack läsk. Sedan ryktes jag med antar jag,haha. F** vad kul jag hade på denna bio kväll!

När vi var klara på bion och gick ut då hände detta...

 

  

Ida var sååå,glad att hon bara var tvungen att hoppa;)

 

  

Men vad gör Henna? Ett träd,, aah faktiskt!

 

   Alla super goa snyggingar(som hade as-grymt kul)

 

   Halvvägs upp i ett "träd" och med Ida i bakgrunden,haha;)

 

Vi blev faktiskt så hyper(höga)

 att vi...

...krashade ett hus.. Oj,oj.. Vad ska mamma säga?  

 

Vi hade världens roligaste girls night out!xD

 

Och det fortsatte i bussen påväg hem!

   

Vi satt på bagage hyllan,hehe. Från vänster:Jag,Ida och jennifer. Henna var inte med:(

 

Skriver mer imorgon dax för läxförhör, bluäää:s

 

  (snyggingarna igen <3)     

Av Hanna - 21 april 2010 07:05

Hej!

Kommer ni ihåg "mitt tidigaste inlägg" nu har jag slått mitt eget rekord,haha.

 Dagens shema ser ut ungefär såhär:

Första timmen är jag(och alla andra)i klassrummet och jobbar med typ engelska och svenska.

Efter det har tjejerna gympa, bad idag.

Efter gympan är det lunch och efter lunchen har vu Franska/spanska.

Ja, sen är vi väl i klassrummet tills vi slutar. Jag tror vi slutar 20 i två eller 20 över två. Vet inte säkert..


Det blev ingen Bio igår snyfft...


Nu måste jag no ta i tu med andra saker som att tex gå/cykla till skolan^~^

 Hejdå!

  

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards