-

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Hanna - 10 april 2010 20:40

Nu kommer bilderna från idag. Min kamera är BRA men inte den bästa. Jag vill ha en systemkamera!!  


Första bilden tog jag direkt utanför våran port..En blomma som håller på att titta fram under snön.

  


Det som göms i snö kommer upp i tö... Ja,denna ärnog saknad;)

  


Min cykel som jag tog fram idag! (det som är i cykelkorgen är min handväska från turkiet)

  

 Den här tog jag hos mamma:) drip,drop..

  


Min väska,som inte är klar men så här ser den ut just nu:)






  

Fjolårets blåklockor tittar fram, lite vissna kanske..


Dagens middag,GOTT och GRILLAT!


Alla bilder är tagna idag! Jag har många fler men dom tar jag imorgon. Nu ska jag ta och se TV med Pappa,John och pappas brorsa Björn.


Hejdå!

        

!!

Av Hanna - 10 april 2010 19:02

                         Förhoppningsvis kommer bilder inom en timme!

Annars kommer dom imorgon!

Hejdå!


Av Hanna - 10 april 2010 14:27

När John fyllde 10 år fick han sin första "riktiga" mobil,en likadan som min alltså. Han fick mobilen i en påse som det var reklam om greenhaert blabla från Telia. Påsen är gjord av tyg och har ganska långa band.

Jag håller på att fixa till den så att den blir lite snyggare.För den skulle funka som en snygg väska om den bara var lite snyggare.

Och det är det jag försöker fixa nu. Roligt!:)

  

Exakt så kommer den se ut. FAst snyggare hoppas jag.

HEjdå!

  

Av Hanna - 10 april 2010 11:38

Cykeln har idag fått komma fram ur det 75:ans mörka föråd! Min cykel alltså. Just nu är jag hos mamma och bloggar även fast jag bara skulle hämta USB kabeln. Jag blev så sugen på att blogga så jag kunde inte låta bli.Haha..

Självklart cyklade jag hit. Jag vvar ju tvungen att pröva cykla och se om jag fortfarande kom iåg hur man gjorde. Och lyckligtvis gjorde jag det. Som vanliggt alltså. Man får världens vår känslor av att ta fram cykeln och av pappas nya fina rosa skjorata han fick av mig och john i födelsedags present.

Längtar bara tills all snö är borta och sommaren. Just nu är snön bara borta på vägarna.


Nu vill jag säga en sak till dom som läser min blogg:

Snälla, söta, rara läsare, ni kan väll snälla komentera lite granna? Skulle bli så glad då!

 

Uppdaterar senare(kanske lite vårbilder!)

  


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards