-

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Hanna - 3 april 2010 19:51

Hejsan!

I mitt förra inlägg skrev jag att det skulle komma fler bilder,och det gör det NU!

PS jag skriver inte text till varje bild med texten till bilden är Under fotot inte över:) Svårt att fatta? Jag är inte så bra förklarare..

 

  

Det började med två personer.. Hanna och John. Och det slutade med det här...

  

Jag hoppandes ner från taket!!

   Lite gympa moves från john;)

  

Aaaah!!SKILLS FRÅN MIG!!

   Kanonkulan,,från taket!

  

Vems huvud är av cuttat??

   Karate! och vad hände sen??

   Tjong medaljong!rakt ner i snön!!

  

Vilopaous,, På den här bilden ser ni också hur vi kom upp på taket.

   John vilade också. På något konstigt sätt(inte för at tmitt var så vanligt)

  

Åååh,eh vi inte sååå söta,haha.Vi hittade några stenar och hips vips fixade vi en bakgrundsbild till mammas dator på jobbet,haha  

   Skulle stoppat en stolpe under...

   Från högsta punkten på huset!!

  

Från framsidan!!(förlåt mamma,meen vi VAR JÄTTE FÖRSIKTIGA!!;))

   Nice!!

  

 

 

Nu kommer sista bilden..

  

Det började med oss och slutade med oss!

Vad roligt vi hade alltså!

 

Hejdå!

 PS Har fått mitt efterlängtade påskägg;)

  


 

 

Av Hanna - 3 april 2010 13:37

Hejsan!

Snart kommer det MÅNGA bilder på mig och john från när vi var ute igår och hade jätte roligt!

Det här fotot blir en liten "förätt" på vad som komma skall.

  

Aaa,vad söta vi är   

 

Hejdå!

  

Av Hanna - 3 april 2010 09:29

Hej!

Ett morgon inlägg blev det också. Jag funderar på att vara i "rampljuset" för jag vill ha lite fler besökare. Men jag vet inte hur man gör! eller man skriver in vad bloggen heter och ett medelande. Sen ska man göra något med mobilen! Men hur?? Måste man ha sitt nummer inskrivet på bloggen eller?

Snälla hjälp mig!  


Innan jag slutar måste jag säga  en till sak,jag har fruktansvärt ont i halsen så inte så stor idé att försöka konversera med mig. Och inte via sms heller,har slut pengar,NO!!!


Iallafall skulle jag behöva one of these.

Eller den här..

Aja,nu ska jag äta (så gott det går) frukost men framförallt ska jag dricka varm mjölk.


Hejdå!

  

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards