-

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Hanna - 20 mars 2010 16:38

HEJSAN!

Har fått ännu en kommentar idag(tack^^) där personen säger att jag kanske kan fota mig själv lite mer,och ha typ dagens outfit och hiss och diss!TACK F>ÖR IDEN!!Sååå,en bild på moi idag.fast bara tröjjan byxorna var bara ett par jeans.

   Tröjjan eh från bikbok.Älskar färgen  

I bakgrunden är det Ida som fotar en bild på moses...Haha..

 

Och på tal om Moses...

   Igår tog jag denna.Det bästa man har sätter man på bordet  

   Det var ju ganska mörkt ute,,Men han ville in och det såg lite roligt ut..^^

  

Idag!För tp 30 minuter sedan.Visst är vi söta tillsammans?Ida är fotografen,tack,tack!

 

Hejdå!(nu måste jag fixa mig och duka,damsuga osv för vi får ju gäster ikväll!)

 

//Hanna!KRAM  

Av Hanna - 20 mars 2010 09:54

Hejsan!

För det första vill jag tacka "lala" som komenterade ett bra tips! Och så vill jag säga till "Rania" att det är sååå man ska komentera!Asså om nu "rania" läser det här förstås.

 

Och som hon säger,"lala" altså(läs komentaren till inlägget som heter "ridsning"),ska jag ta bort min "mp3" från bloggen! Men om nån nu vill ha kvar den så kan ju den personen kanske önska en låt? Då kan jag ju ha den där i en-två dagar!Ja man vet aldrig,haha.

 

Imorse vaknade jag klockan halv 9.Usch,nää det är alldeles för tidig lördagsmorgon! Jag steg upp och slog på tv:n där jag bläddrade bland kanalerna ett tag.Jag fastande på ett program som typ heter "extreme survival" eller liknande. Det handlar om en kille som reser till olika "extrema" miljöer och,tja,överlever. den här gången var han i Australiens vildmarker..Oooh..Det var i norra delen av Australien tror jag.

Iallafall regnade det jätte mycket.

Det gick från snustort till lerpöl på typ fem min!

Och precis lika snabbt var det över!och då var allt tort igen.

Aja,nog pratat om TV!

 

 

Vill lägga in bilder men USB kabeln är oturligt nog hos pappa.Och jag är hos mamma just nu..Jag har några mysiga/gulliga bilder på Moses som jag vill visa.

Jag tog dom igårkväll.Moses satt på fönsterbrädan.Utanför fönstret och tittade på mig som för att säga att "SLÄPP IN MIG NU DÅ!"

Han är inte särskilt pigg på att vara ute så mycket nu på vintern.

 

Ikväll får vi gäster,tremänning och hans föräldrar.

Det ska bli trevligt+att mamma ska laga GOOOD mat!

 

Nu mÅste jag sluta skriva och börja kläpå mig lite normala kläder,duscha och allt annat+att john vill sitta nu!

 

Hejdå!  

 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards