-

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Hanna - 19 mars 2010 14:06

hejsan!

Igår blev det bara ett litet kort inlägg för att jag skulle till ridningen.

PÅ ridningen fick jag ha Holly,som är väldigt trög ibland men det kan ju bero på mig oxå,förstås. Vi fick hålla på och träna på att göra volter i trav vilket i början inte gick så särskilt bra men efter ett tag grejjade jag det!Kul^^

Vi fick göra volterna båda i lättridning och nedsittning. Jag själv tycker det går lättare i lättridning. Efter ett tag fick vi galopera(felstavat?) en långsida. Men jag hade ingen lust att galopera med Holly eftersom hon brukar vara lite svår att bromsa ibland+att jag är lite småfeg.

 

Nu sitter jag här och äter blodgrape,vilket är gott.Meen ganska beskt.

 

Jag gick hem från skolan tsm med Gustav,Wilhelm,David,Björn,Ida och Henna. PÅ hemvägen gick det ganska livat till,fick nästan en cykelhjälm i huvudet. Cykel hjälmen kastades av Björn. Den träffade inte mig men däremot Gustavs ben,ajaj, Resten av vägen hem gick ut på att snömula varandra och putta varandra i snödrivor vilket var jätte kul!Förutom den gången jag blev puttad i hundpiss  Viserligen klev jag bara i det men ändå!! Dumma David och Wilhelm...

 

På skolan började dagen som vanligt med gympa. Den här gympa lektionen skulle vi åka skidor,som jag inte gillar. Det positiva med gympan var att den bara varade i en halvtimme för våran gympa lärare skulle på något möte. Så då fick man välja mellan att forstätta åka eller gå in och LÄÄSA!Ni kanske kan gissa vad jag gjorde?!...

 

...och om ni inte gissa rätt så läste jag,såklart.Just nu har jag en jätte bra bok i skolan som heter "percy Jackson,född till hjälte". Det har väl kommit en film på den va? Fast den heter väl något om en åskvig shahablabla...

Så här ser den ut!

Bilden blev lite  liten men det får ni dras med!  

 

Hejdå!(för nu är det mellis dags,hhaha;))

 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards