-

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Hanna - 12 mars 2010 20:45

Hejsan!

Nu så här i reklamen i let's dance passar jag på att skriva liet granna!!

Jaa,det var väl i stort sätt vad jag ville säga förutom att jag dricker monster,gott  



Hejdå och GODNATT!:)

Av Hanna - 12 mars 2010 16:55

Hejsan!

Ursäkta,ursäkta att jag inte skrev igår men jag kunde typ inte gå ner för trappan till datarummet. Eller jag kanske hade kunnat men det hade nog gjort int:s

 

Asså igår när jag var på friluftsdag(elr vad man nu säger!?)ramlade jag lite granna:(

Andra åket bestämde vi  oss för att åka i skogen.Precis i början av skogsspåret är det en "grop" som man kär ner i. Jag har ALLTID klarat att åka där.Vänster skida löste ut och jag ramlade.Det gjorde inge ont alls. Meen jag glömde at spänna på skidan ordentligt och när jag åkt typ,10-15 meter for skidan av igen.Den här gången hade jag snabbare fart och landade med Höger ben på skidan. Mina(nya)täckisar gick det hål på och mina BÅDA långkalsonger!!Jag fick ett litet,litet skrapsår men benet blev jätte svullet,jag kommeer typ få ett blåmärke. Men det är ju inte farligt.

Sedan ramlade jag IGEEN!!(otursdag..)

Då vred jag typ om knät:s Det vänstra knät.

Då när jag åkte gjorde det inte särskilt ont för då var det så bra cirkulation i benet pga att jag rörde mig hela tiden. men när jag kom hem och slappat ett tag då fick jag ont!!

Såå,mamma for och hämta kryckor och idag fick jag åka bilk till skolan idag.Påväg henm från skolan gick det över och jag blev typ jätteglad..Men när jag gick hem från gurra(där jag va efter skolan,visåg beckXD) fick jag ont,igen....

 

Sååå,nu hoppar man på kryckor...Blää..

 

Roligt är att jag ska på kalas imorrn!!Ska fixa en grej som har med det att göra nu:)

 

Hejdå!!

 

 

 

PS Lycka till Ida!!Hoppas du hittar den:)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards