-

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Hanna - 26 februari 2010 19:26

Hejsan!

Nu ska jag visa ett samtal med ida,vicki och jag!!

vag görru?

vad*
















Hanna säger:

Har precis ätit klart

du

Viktoria(: säger:




okej,

är med ida

Hanna säger:

Aah,ser det

 

 Du har bjudit in Viktoria(: att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

 

 Viktoria(: har accepterat din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Hanna säger:

är ni hos ida

Viktoria(: säger:




aaa

Hanna säger:

Ida,har du din sån där tröjja med ett ansikte med huggtänder

Viktoria(: säger:




jaa, jag hade ju den p

å skolan i torsdags


ja,hahah

Hanna säger:

Vet,men visst har du den NU

Fin dans..

Viktoria(: säger:




aaaaaaaaa, vaaaa?

Hanna säger:

Jo

Härmar du smilisen

Haha

Viktoria(: säger:




ja,

åg du när vicki slog mig?

Hanna säger:

Ne

Kan hon göra det igen

Så jag kan se det alltså

Viktoria(: säger:




jaa

Hanna säger:

Åååh,stackars Ida

Viktoria(: säger:




need




jaa s

åklart

Hanna säger:

Haaha

BROTTNIIING!!!!!!

Viktoria(: säger:




a*

 

 Webbkamerasessionen har avslutats.

 

 Viktoria(: inbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?

 

Viktoria(: säger:




r

åka kryssa

 

 Du har accepterat inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

 

Viktoria(: säger:




vick gjorde det!

Hanna säger:




www.viktoriaaf.blogg.se <---klicka!!


www.idaaaes.bloggplatsen.se!!


www.missmusic.bloggplatsen.se


www.fokis.se


www.Jagdampar.se


www.vickislårida.com

Jag tänker kopiera vårat samtal och lägga ut på bloggen lol

Viktoria(: säger:




nee

Hanna säger:

Haha

Jooo!

Jag gör det nu!!

Om det går bra

Snälla

 

Du har precis skickat en vibb.

 

Hanna säger:

Vars ska ni

 

Du har precis skickat en vibb.

 

Viktoria(: säger:




b j

Hanna säger:

Neee,vad fuskit!

Bajs apor

nu lägger jag ut det här på bloggen!!Moahahahaha

 

 

Viktoria(: säger:




g

ör det då

Hanna säger:

tjoho

Viktoria(: säger:




hahahahahhhhh

s

äg till när du har gjort det

Hanna säger:

Jadå!



Vicki och ida hade på webkameran,därför står det typ saker i stil med:Såg du när vicki slog mig;)

Asså jag skrev det här inlägget pga brist på saker att skriva om.

Det där med apor var för att dom hämta varsin Ben and Jerrys och läska mig,haha x)

 

Hejdå!



Av Hanna - 26 februari 2010 17:58

hejsan!

Just nu sitter jag och äter en mandarin,oj,så intresant blogg jag har x)

<---Aah,en sån;)

Förutom kom jag nyss hem från John's innebandy träning.

<---Jo,sån spelar han med,haha;)

 

 

Nä,nu ropar pappa att jag ska diska,såå brb!

 

See you later alligator!

<---Precis en sån!!

Av Hanna - 26 februari 2010 09:58

När jag skrev gårdagens inlägg kanske jag glömde att nämna att det är SPOOORTLOOOOOOOOOOOOV!!!!

Tjohoo!

 

Idag är det första dagen på sportlovet.Och jag hra TRÅKIIGT!!

John stack iväg till ngn kompis nyss så ja,jag har jätte tråkigt!

Tänkte att jag skulle byta header ett tag nu under sportlovet,,

 

Hejdå!(uppdaterar senare)

 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards