-

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Hanna - 25 februari 2010 22:04

Hej!

Idag skulle vi egentligen åkt slalom med skolan,en friluftsdag alltså.Men eftersom det är så kallt var backen stängd..Tråkigt..

Så vi hade vanlig skola.Morgonen minns jag inte ett skit av.Liiitw trött bar;)

Kommer inte ihåg vad det var för lunch men kommer ihåg att vi hade en vikarie på slöjden idag som heter Micke.Han kom lite sent så vi hade llite kortare slöjd idag,men det var roligt:)

Efter slöjden dampade jag,selina,henna,ida och ebba lite.

Sen gick Ida,henna och ebba.Fast jag selli fortsatte dampa ett tag;)

 

Efter det hade vi EV då gjorde jag klart matten,trååkigt.

Fast jag och pernilla hade typ jättekul iaf(eller alla hade det)För lärarna hade tagit ut alla bänkarna ur ett klassrum och skojjade och sa att det var en danssal numera.Såå,jag och Pernilla utförde en svängig chat-cha,en cool slowfox,en häftig rumba+en tango som avslutning,haha.

Lärarna fick agera dommare  

 

När skolan var slut var jag med pernilla.Vi hade roligt och hon skrattade MYYCKET;)

 

När pernilla gått hem åt vi spagetti och spenatsås,som föresten är MKT godare än det låter;)

Och efter maten var det ridning.På ridningen hade vi teori.Ganska kul:)

Jag "smugglade" sockerbitar till följande hästar:

Nicke,den mysiga:

Nicke Nyfiken

Ayla,hon jag aldrig sett förut:

Ayla med Sussi

Blåis,den spralliga:

Gulbrunsskimmelskäcken Blåis håller på att blekas till en vit häst.

Holly,den sööta:

Och,dom blev sååå glada:)Av sockret alltså.

När vi kom hem såg john på damernas staffet.Sverige blev väl femma?

 

NÄ,nu har ida tjata på att jag ska skriva klart så hon kan läsa(chattar med henne på msn=) )så nu slutar jag,återkommer imorn!

 

Hejdå!

<----- på er alla<3

Av Hanna - 25 februari 2010 21:20

Hej!

Förlåt,förlåt,förlåt att jag inte har skrivit så mkt denna vecka men det beror på att datorn hade ngt himmmla virus eller ngt sånt-.-Blää

Men jag hinner inte skriva nu,återkommer snart!
Hejdå!<3

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards