-

Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna - 26 januari 2010 16:24

TJA!
Ska på orkester ikväll:)

Ciao!

Av Hanna - 25 januari 2010 19:06

Hej,tja och hallå!

Idag i skolan har vi börjat med ett arbete som Dom kallar "romanen om ett liv".Lite konstigt arbete men ändå rätt så kul;)

Man ska typ skriva en  fakta baserad berättelse (lite fantasi oxå) om en person från födsel till döden.

Man ska låtsas att man är någon annan och låtsaas komma ihåg hur det var innuti magen.

I varje kapitel (5 stycken) har man typ tre saker man MÅSTE skriva i "berättelsen". I första kapitlet är en av dom sakerna:

Berätta om det var trevligt i livmodern?

  Ööööh.Lätt att beskriva då.. >_<

Efter skolan for jag och badade med pernilla.Det var jätte roligt!

Fast mesta dels av tiden satt vi i bastun och snackade.Hahah;)

Tack för en rolig eftermiddag pernilla!

 

Hejdå!

 

 

PS en kvart innan jag och pernilla skulle hem kom Ebba och Jennifer så vi var med dom ett tag och hade rolig:D

Av Hanna - 24 januari 2010 15:32

Hej!

Idag har jag mamma och john varit och åkt slalom!Jättekul:)

dET GICK BRA TILLS TYP Näst sista åket då råkade jag fara in med skidan under marken som fastnade och sedan lossna från foten och jag och min kvarvarande skida flög en liten bit  

Eftersom jag var på ett ganska brant ställe var det omöjligt att på på skidan så jag åkte till ett "plattare" ställe.Det är inte as lätt att åka på en skida..

Tillslut fick jag på den och allt gick bra dä efter!

 

Oftast står det ju någon gubbe i liften ifall ngn skulle behöva hjälp eller så.John behövde lite hjälp typ första åket,för idag alltså,han fick det.Och sedan när jag skulle ta liften så hjälper han  mig också och säger ngt i stil med:Det är bara hålla balansen,du klarar det!!

Vet att det inte är någon stor sak men jag klarar det där själv!!Han fick mig att framstå som att jag var sämre än vad jag är.Skämigt

Sedan for vi hem.

På hemvägen trodde John att en skida hade ramlat av( ) från taket.

Såå mamma stanade bilen på sidan av vägen där det var ganska mkt snö och våran bil är inte så bra på sånt underlag.

Det visade sig att det inte hade ramlat av någonting .

Hur tror det gick med bilen som var i snön???!

Faktiskt gick det utmärkt;)

Nu har jag precis ätit min sista godis och är lite depprimerad över detta så jag måste nog sluta skriva och börja sörja!

 Ciao;)

Av Hanna - 23 januari 2010 09:14

Hej!

Idag ska mamma och joh på innebandy cup,tråkigt.För mig.

Just nu snöar det  ute och det är -22 grader callt.Ush.Liite varmare kan det väl vara?

Igårkväll när mamma och john såg let's dance på TV(som jag är lite less på) blev jag medlem på Twitter.Men jag fattar Inte poängen med det riktigt,Det kan bero på att jag inte har några vänner,på Twitter alltså;)

Men det kan också bero på att jag är trög...Troligtvis den sist nämnda.

Asså jag undrar om ngn snälla kan förklara lite mer exakt vad man tex kan göra på Twitter.

 

//en trögis//

Av Hanna - 23 januari 2010 09:09

Hej!

Nu har jag gjort så jag har det där facebook grejset!(bra förklaring..)

Jag hoppas  det funkar bara:)

Jo jag har en fråga.

Ni som följer min blogg(om nu ngn gör det)

Kan ni skicka en kommentar och säga det då,så vet jag ungefär vilka det är!!Snällla?!?!:):):)

Hejdå!(nytt inlägg strax)

Av Hanna - 22 januari 2010 15:47

Hej!

Fredag igen,helg igen,måndag igen......Snart alltså;)

Idag började morgonen som vanligt med gympa.

Efter gympan hade vi Vanlig lektion sedan lunch:D

Rfter lunchen tror jag vi hade läxförhör i matte och engelska.

Alla rätt i matten ett mini fel i engelskan:)Nöjd:):):)

Efter testen skulle jag egentligen suttit och skrivit vid datorn men viss person satt as länge...;)

Precsis när person var klar skulle vi ha tjej snack.Det här var näst sista gången.

Efter tjejsnacket slutade vi.Jaa:D

Jag gick från skolan med Ammi,pernilla och David.

När jag kom hem åt jag mellis och sedan satte jag mig vid datorn. Annars inget inressant:)
Hejdå:)

Av Hanna - 21 januari 2010 22:18

Hej!

Ikväll var jag på generalrepetitionen av high scool musical,den som kevin borg är med i:)

Pappa hade vunnit biljetter som jag och john fick i julklapp.

Jag har ALDRIG gillat filmerna och tycker att dom är ganska konstiga men musikalen är helt klart bättre:D:D:D

Och längre.

Hade iallafall trevlig torsdags kväll:)

Hejdå!

Av Hanna - 19 januari 2010 20:16

Hej!

1.ursäkta att jag inte skrev igår!!

2.jag har ny header,,komentera:)

 

Kort inlägg.

Idag hade vi besök av Benny grünfeld.Intressant men hemskt.

Idag hade jag orkester träning,förtsa gången!::)

Hejdå:)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards