-

Alla inlägg under oktober 2009

Av Hanna - 14 oktober 2009 18:47

Tjena hallå!

Jag gillar onsdagar.Varför?Jo,för vi har bara en "riktig lektion!.

Idag.På morgonen när vi hade våran ända lektion(jippi=)) så läste lena upp våra cirkus berättelser,fast inte alla det skulle hon inte hinna eftersom det är 7 kap.Som tur var läste hon inte min.Puuh

Men nån håmg blir det ju.Huuuvva ligen!ObestämdJaja,det år man väl klara.Som jag skrev nyss typ:livet är som en brustabblet...allt löser sig!Ja,OM det nu skulle vara så.Men det är det ju inte.BAAAAAJSKORV

Jag vill hälsa tack till henna också.(sa hanna sarkastiskt) och jennifer lite gran också.

Sen hade vi musik,mat,gympa och sen tyska och sist men inte minst tjejsnackSkrattande

Ganska kul faktiskt!

Sista jag skriver idag blir:Krya på  dig ammi!(hon är magsjuk)KramGlad

Hejdå och kram allehopa<3

Av Hanna - 12 oktober 2009 18:48

Hejsan bloggläsare!

Jag vet,jagvet,jag skulle ha skrivit igår men jag han inte riktigt.John fyllde tio(grattis) och hade kalas för klassen.Och jag hjälpte mamma och så.Faktiskt ganska kul.Man får glass iaf.Heehee

Förra måndagen var jag ju och köpte brillor på specsavers dom sa att det skulle ta en väcka eller mer.Men jag vill INTE vänta längre.Kanske lite otålig men så är det bara.Jag fattar inte varför dom bara har EN fabrik.Och den ända fabriken ligger i England!ObestämdSkrikandes

(trodde aldrig jag skulle säga det,men:) Tillbaks till john(!)Han fick en mobil.Likadan som min!Fast vit.

Bra elr dåligt?!Han fick ju inte en bättre iallafall.Idag var han hos en kompis och fick thriller och billie jean av kompisen och sen fick jag dom!Tack,tack john!SkrattandeSå nu är jag stolt ägare till två michael jackson låtar!(elr tre jag hade redan beat it)

Skola.Idag hade jag ju cello lektion.Pappa var och hämtade min cello i fredags.Han skjutsa mig och cellon till slolan.Men jag fick gå hem.Den är förvånansvärt tung för att vara ihålig...

Nu sitter john och tränar sax och det låter inte dåligt,men det låter HÖÖÖGT!

Jag tycker han är bra.faktiskt.Igår såg jag,pappa och john en film som heter "nine"(alltså nio/9) den handlar om en "filur" som typ är gjord av tyg.En proffesor gav sin stjäl till 9 stycken "dockor" och den sista heter nine.

Proffesorn gjorde dom för att mänskligheten häll på att dö ut och att robotarna skulle ta över elr ngt sådant.

Låter lite dåligt men den var faktiskt ganska gullig,spänande och bra!

Nä,nu ska det ses simpsons tror jag!Hejdå!

Kram<3!

Av Hanna - 10 oktober 2009 18:05

Hejtjenatjabbahallåhola!

Ser ni vad det står?

Bra,bra...Jag har precis diskat klart.Och före det var jag hos mamma och fixa inför johns kalas imorn<           Fast sådana ska dom inte ha på sig...Hehe.Fast det skulle vara roligt.Vilken syn...

Som sagt var fyller han 10(eller sa jag det?)Iallafall känns det konstigt att lilla john blir 10!?!!Det är konstigt vad allting går fort!Nä nu låter jag som mamma.Herregud,det går väldaans fort.Huvva

Gillar ni fotboll?!!Isåfall,om ni inte redan visste det är det ju danmark mot sverige ikvällSkrattandeKvart över sju tror jag men jag är ju inte så insatt i det.Men tom jag tycker  att det här är lite intressant!Och jag gillar verkligen inte fotboll!Jag själv(icke provs alls)tror att sverige vinner med 2-1 mot denmark!Iallafall så vinner dom!

Har ni tänkt på en grej?Om danmark hade vunnit över sverige om slaget över skåne hade tex Zlatan varit på danska laget!Tur att svenska kungen som var då  var duktig att kriga!

Helt annan sak:livet är som en brustablett...allt löser sig!

Hehe ganska bra faktiskt.Jag själv är en panodil!(eller kanske en treo?)

Medans jag skriver allt detta,lyssnar jag på michael jackson.Han är så svärdom bra alltså!

Kan fortfarande inte fatta att han är död!Usch!Gråter

Om ni inte har sätt eller hört reklamen,det kommer en film om "this is it" konsären Michael skulle haft.

Och den går bara i  TVÅ VECKOR!!!Den MÅSTE jag se!Annars DÖR jag.

Tillbaks till nio:åringen.Jag vet tre saker han ska få,och han frågar heeela tiden vad det är.But my mouth i cloosed...

You know im bad,im bad,imreally really bad...Mowhahahaha!LOL!LOL!LOL!LOL!LOL!!!

Till middag blir det.Vänta

-paaaappa vad hette köttet nu igen?Frågade jag honom...

-karre'!Svara pappa

-hur stavas det då?Fråga jag sen.

-K-a-r-r-e-'!stava pappa!

-okej.tack!sa jag

Jag är såå bra på att skriva dialoger...Hoppas ni njöt av inlägget och syns imorgon förhoppningsvis<3

Hejdå och kram<3

Av Hanna - 10 oktober 2009 15:43

Nämen tjena!

Kort inlägg av två anledningar,jag ska ut och sparka fotboll med john och för att  gurra är stööörig.Han keeps skicka blinkningar!Sluuuta!Varit och badat idag.Där träffade jag och john ebba och alma!Vi hade AS roligt!

Nu käkar jag polkafis klubba=)

Återkommer senare!kram<3

Av Hanna - 9 oktober 2009 17:45

Tjosan!

Äntligen fredag alltså!Jag längtar ALLTID till fredagar.Nu kommer lite info om den efterlängtade fredagen men först om ridningen igår!

Den här gången hängde ida  med mig.Kul!Jag hade Nicke(latasste hästen någonsin=) men ändå nöjd efter som han är lugn och JÄTTE snäll!Det gick bra.Jag fick trava mer en förra gången även fast jag hade trögaste hästen,nice!Ida kanske skulle lägga in bilder på han(hoppas på mig me!) så klicka här www.lovepets.bloggplatsen.se

För jag är INTE ett data geni direkt,så därför vet jag inte så bra hur jag tar bilder från min kamera!Bläää!

Nu om idag.På morgonen började vi med gympa.Vi skulle haft basket.Men mycket till basket körde vi inte.

Men jag gjorde mål i grejjen vi gjorde.Jag är överdrivet nöjd  över mig själv,haha.

Sen jobba jag lite matte.Och efter matten hade vi multi prov.Stressad som vanligt men det bra,alla rätt

-Sluta applådera!så bra var jag inte...elr jooo det var jag ju visst!Sa hanna skrytsamt till klassen..

Nää,det sa jag inte men det for genom huvudet.

Sen hade vi engelska.KUnde glosorna bra men så skulle vi ha muntligt.Böä!Då blev ju stressig och sjääälvklart fick man värsta hjärnsläppet!Något missnöjd...

Nu ska vi käka tacos.Mmmmmm

Även fast vi käka det förra fredagen blir det ändåå asgott.

Sen VILL jag se idol(inte ska) men pappa vill nog se dobido.

Hejdå!Kram<3

Av Hanna - 9 oktober 2009 17:31

Hitta denna på google.

Fin bild på jackson five tycker jag,dom är iallafall AS BRA!

   Michael is in the front!(I think?)

Av Hanna - 7 oktober 2009 16:25

Tjena!

Idag har vi haft "tjej snack".Då´pratar vi med skolsköterskan om "viktiga saker".Så som.Juste jag har tysnads plikt...Tråkiiigt!Jag vill ju berätta vad vi snacka om.Men,men

Lite roligare sak.Imorse spö regna det och vid ryp halv 11 sluta det.På en av dom mycket blöta rasterna stog nästan hela klass 6b på bron(ända stället med tak) efterssom vi MÅSTE vara ute.Det finns ett räcke på varje sida och ena sidan var killarnas och andra tjejernas.Om man kom för nära killarna blev man typ tacklad.Haha dom är roliga.Faktiskt   roligare en tjejerna ibland!okej,ganska ofta!(ta inte illa upp tjejer)

Sen hamna jag mellan dören och räcket dörren.Där kan man stå på typ 3 cm2! 

Dessutom var en av killarna i klassen där också!Jag typ:

-Stäääääng dörren!Nuuuuuuuuuuu!

Men sjääälvklart lyssna igen.Eller wilhwlm men han typ(för andra personensom var där ville också ut)"Men det gör ju inget!!Hanna är ju sur"

Tack  så jäätte mycket Wilhelm...Som tack fick han tillplattad frisyr och som tack för det fick jag slag på armen.Hehe..Vet inte om jag förtjäna det!

Andra rasten var jag med W,P,V,G och E.Det var ganska skojj det med.

Innan jag snackar om annat måste jag säga att jag är i den bästa klassen i HEEELA världen!

Och nu,annat.Just nu sitter(bokstavligen sitter) moses och sover på en stol brevid mig.Dessutom har han fått en favvorit leksak.Ni kan aldrig gissa vad det är?!?!?!??

En trasig gitarr stäng.Han är bara för rolig.

dessutom undrar jag vad man kan ge till en fotbolls,innebandy och hockey älskande snart tioårig lillebror med syrra som har liten budget?Snälla,snälla,snälla kom med ideer!En stor bamse kram till alla som har en idee!

Tack tack på förhand antar jagSkrattande

Hejdå ock liten kramis till alla!

Av Hanna - 6 oktober 2009 20:43

   Hitta ingen sniceig bild på lovikka garn såå,bild på as söt virkad hund det kallas amigurumi!

(såå felstavat)Skrattande


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards