-

Alla inlägg under oktober 2009

Av Hanna - 19 oktober 2009 20:01

Hellu!

Idag på mogonen läste Lena ur en bok,bra eftersom jag somna typ kl 12 igår!!?DärfÖör var jag mer degig än vanligt som jag brukar vara på måndag mornarObestämd      Nu tänker ni:Ookej,varför stoppar hon in bilder på snöflingor helt plötsligt?!-Jo jag skulle ha den som bakgrund på bloggen men självklart sega datorn elr något sånt.Så jag stoppa dom hit idtälletSkrattandeVisst är dom vackra?!Jag längtar VERKLIGEN tills det börjar snöa!

 

 

Tillbaks till skolan.Efter LEna läst jobade vi med matte.Vi har två matte mål igen.Jag har gjort klart första,bra tycker jag!sen jobba vi om substantiv.Ganska kul.Vi fick också veta svaren på läxan vi haft.Inte nöjd jag fick ett G...Inte så jätte dåligt men jag vet att jag kan bättre,så gick och var sur på mig själv ett litet tag.Efter svenskan blev det Engelska.Kapitlet i boken vi har var om Harry POtter!Ett omåde jag är gaanska närdig på.Hehe.Och med ganska menar jag förstås väldigt...

Vi skulle beskriva honom och sedan redovisa det.Vi fick typ 15 min att göra detta på.Ganska lätt tycker jag.

På onsdag och torsdag har vi tema dagar.Om FN,fast på torsdag sa dom att vi skulle ha nått hallowen grunk typ!?Hoppas vi inte ska vara utklädda elr något sådant,huvva!Fast eftersom hela skolan gör detta skulle nog fyrorna tycka det var roligt att klä ut sig.Iskolan alltså.Hemma gör det inget för mig ,men i skolan är det en heeelt annan sak!Till lunch blev det potatis bullar.Såg en tjej i matsalen som hade sniceiga  örhängen,dom såg ut som en dragkedjaGladsådana skulle jag vilja ha.Visserligen har jag bara hål i högra örat men det gör inge!

Efter skolan käka jag lite mellis och så.Det var meningen att jag,Ammi,gurra,björn och typ några till skulle far och bada men det blev inställtFörvånadEn annan sak som blev intälld var ett parrrty som nåra i klassen skulle ha haft.Varför fattar jag inte riktigt.Men synd var det iallafall!Jag har sett framemot det.Bläga

Annars har det inte hänt mkt idag.Önskar verkligen att jag hade något intresantare att skriva om men det händer oftast inte någe nytt i mitt liv!Jo,ibland men inte stora saker!Men det är braigt ändåCool

Det var ingen cello idag eftersom dom hade ngn slags möte eller liknande.Återkommer kanske sen !

Hejdå kram!

Av Hanna - 19 oktober 2009 19:42

Tjena!

Ska äta tårta från kalaiset!

Syns strax!

Av Hanna - 18 oktober 2009 18:24

En av många artister/band jag diggar!

   Queen...They ARE the champions..Flört

   John lennon!skullehaft på hela beatles men dnaa var bätre!

   Elvis Presley,snygg han var alltså!

   Michael jackson!Love you<3

 Eminem!Ganska ny på gillar listan,men han är as bra iaf!

Och det var mest lite äldre personer men dom har högre klass en tex lady gaga!

Hejdå kram!(ska käka)<3<3

Av Hanna - 18 oktober 2009 17:52

Nice song...!

Gå in på www.youtube.com och sök på "give me hope joanna".Läskigt bra låt alltså...

Fast den där joanna verkar inte så snäll...,jag menar dom sjunger ju typ om apartheid(felstavning?)

Sen kan ni också söka på we made you med eminem,den är bra alltså.Kanske inte videon,meen...

Jag vet att jag borde sätta in videorna på bloggen men jag vet inte hur man gör!Såå kan nån säga hur man gör?Snäälla!?!Men imorgon ska jag till pappa och då ska han visa hur man stoppar in bilder på datorn.Bra

Då blir det lite bilder på tex moses.Ooch mig!Pluss annat såklart!

Ni kan ju gå till Min kompis blogg om ni vill också: www.slalomtjejen.bloggplatsen.se !

Hon gjorde den igår,med mig,jag hjälpte lit grannaSkrattande

Idag har john haft kalas.Igen,fast denna gång för släkten.Det var skojj.Han fick bla FIFA 10,kallepocket och en burk med choklad rån.Choklad rån fick även jag!mmmm...Sådana kan man aldrig ha för mycket av!

Han hade en snygg tårta också,den såg ut som en fotboll!Tyvärr hade jag INGA bilder på den vackra tårtan,synd...Men jag filma den däremot.Och som jag alltid säger:RÖÖÖSTA,RÖsTA!Skrattande

Måste också säga att jag just nu lyssnar till "the beatles" och let it be.Denna sång sjöng hela klassen i trean för alla andra klasser och föräldrar!Jag tycker vi var mkt duktiga!Kram på er klassen,ni e ju bara bäst alltså!

Hejdå o kram<3synns strax ilaxi!


Av Hanna - 18 oktober 2009 13:51

Hej! nu har john släkt kalas!

Kram!

Av Hanna - 17 oktober 2009 10:02

Hejsan,hoppsan!

JAG HAR INTE HUNNIT GÖRA MKT IDAG ÄNNU FÖR ATT JAG VAKNA FÖR EN HALVTIMME SEN!

Ojdå råkade visst skriva med stora bokstäverSkrattandeNu sitter jag och lyssnar på michael jackson och smooth criminal.Bra låt alltså.Och på tal om musik och michael:Idol!Jag såg det igår vilket jag faktiskt INTE brukar göra!Jag tycker att alla är duktiga,men calle och nicklas är väl sissådärObestämd

Men bäst är helt klart Reza och Erik!Mariette och Killen med jätte tjejig röst Blir en stark tvåaGlad

Däremot såg jag inte så lågnt av idol,så jag missa vem som åkte ut...Så jag får ta och kolla upp det nu!

Annars hände inget specielt igår.Strax tillbaka...

Kram<3

Av Hanna - 16 oktober 2009 18:56

Här kommer bilderna på Nicke och jag som jag lovat!

   Nicke!

   Nicke och jag!<3

Kram igen hörni<3<3<33

Av Hanna - 16 oktober 2009 18:40

Hejsan,hejsan!

Jag skrev inget igår även fast jag hade tid,alltså jag var hemma pga förkylning,blääga!

Så igår hände inge särskilt alls.Eller ridningen såklart men inget mer än så.Jag hade nicke igen den här gången gick det mkt bättre eftersom jag hade ridspö.Hehe!Fast jag behövde bara använda det 1 gång!!!Sen fatta han galloppenFlörtDet kommer bild på han i nästa inlägg tror jag.som sagt gick det jätte bra och det var nog bästa gången ittills.Idag hade vi gympa,det var basket och bollsporter.Det var as roligt.Även fast det inte var särskilt mkt basket direkt,men inget mig emot iaf...Nästa vecka blir SISTA veckan vi har några praktikanter som "hjälper" Göran(våran gympa lärare)Wiiiehiie!Måste säga att den ena av dom inte har ett dugg humor.Värsta tråkisen...Idag fick vi ha med oss fika till sista timmen,men som vanligt hade jag glömt det.

Så på rasten for jag hem igen.I  spö regnet!Huvva ligen,inte kul!Men jag han tillbaka innan lektionen börja!tur!

När jag kom hem var jag med Gurra och Ammi och max!(Ammis hund,han hade fått nytt "regntäcke"Glad)

Sen skulle vi käka,det blev färdigrillad chicken.Mmmmm...Sen blir det glass! ännu mera mmmn.

Nu sluttar jag skriva men är tillbaksss på 5 minuter!

Kram<333

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards